1 / 4

De ce Pagini Aurii

Marco Stettler (foto) a preluat la sfarsitul lunii iunie conducerea companiei Pagini Aurii, dupa ce anterior ocupase functia de director general al Free Media Ukraine, subsidiara trustului Ringier AG. Stettler a detinut si functia de director executiv al diviziei Free Newspaper din cadrul Ringier Romania.

Stettler il inlocuieste in functie pe Shai Goldman, care si-a inceput activitatea in cadrul Pagini Aurii in anul 2000.

“Pagini Aurii m-au ales si cred ca au luat aceasta decizie pe baza experientei pe care am acumulat-o in ultimii ani. Am locuit in Romania incepand cu 2006, am facut parte din Ringier Romania si apoi am condus operatiunile din Ucraina. De asemenea am experienta in domeniul online. De ce am fost eu interesat de aceasta propunere? Cand am inceput sa discut cu compania-mama a Pagini Aurii am fost convins de viziunea CEO-ului, o persoana cu deschidere si care a creat tranzitia de la print spre online a companiei. Ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost numarul persoanelor cu un potential ridicat pe care le-au recrutat in ultima perioada din SUA sau Europa, din companii precum Google sau Yahoo, specialisti care creeaza instrumente ce ne ajuta sa ne dezvoltam”, declara Marco Stettler.

Chiar daca ziarele sau revistele nu au in mod normal nicio legatura cu modelul Pagini Aurii, Stettler afirma ca aduce cu sine, in urma experientei din cadrul trustului de presa Ringier, capacitatea de a motiva si ghida oamenii, coroborata cu o buna cunoastere a industriilor de print, distributie si publicitate.

“Ceea ce aduc de la Ringier este poate experienta mea in a motiva si ghida oamenii. Cunosc piata atat din punct de vedere al industriei de print si distributie, cat si din punct de vedere al industriei de publicitate, dezvoltand multe relatii cu agentii de publicitate de aici. De asemenea, compania avea nevoie de o persoana care sa gandeasca si sa se miste repede intr-o piata locala foarte dinamica”, spune Stettler.

Printre proiectele online importante dezvoltate de catre Marco Stettler se numara lansarea, in anul 2000, a AdLINK Internet Media AG, companie de vanzari online, care in momentul de fata este lider de piata in Elvetia, respectiv dezvoltarea online a cotidianului gratuit Compact.

“Sectiunea online a cotidianului gratuit Compact a fost dezvoltata in sensul unei comunitati online, formata din cititori tineri din mediul urban. Din pacate nu m-am putut ocupa mai mult de acest proiect intrucat am fost rugat sa rezolv problemele din Ucraina. Din nefericire, Compact nu a reusit sa supravietuiasca crizei financiare, fiind lovit foarte tare de declinul pietei de publicitate. Personal, e un lucru pe care il regret enorm, intrucat cred ca acel brand avea un potential foarte bun pentru viitor”, afirma Marco Stettler.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri