1 / 6

5. Warren Buffet 46 miliarde de dolari

Ca regula generala, majoritatea site-urilor corporate ar trebui sa adere la aceleasi standarde. Un website trebuie sa fie util clientilor si atractiv potentialilor colaboratori, scrie Forbes.com. Trebuie sa fie usor sa navighezi pe el, modern, branduit in mod consistent. Sunt reguli de baza atat de bine cunoscute incat nici nu mai merita sa fie mentionate.

In acest caz insa, acestea trebuie mentionate – intrucat regulile au fost incalcate de unele dintre site-urile care ar fi trebuit, judecand dupa brandul/antreprenorii pe care ii reprezinta, sa fie printre cele mai bine puse la punct. Se pare insa ca atunci cand esti in varful piramidei si toata lumea stie asta, tinzi sa lasi deoparte “problemele muritorilor de rand”.

Ce rezulta? Ceva ce ar putea respinge si pe cel mai putin exigent internaut. Iata de exemplu website-ul lui Archie Aldis Emmerson (avere de 3 mld. dolari), Sierra Pacific Industries, care pare un omagiu adus anumitor website-uri romanesti de stat. Apoi este si Olen Properties al lui Igor Olenicoff (2,4 mld. dolari) care are o constructie extrem de rigida si aduce omagiu butonului ascuns in partea dreapta a paginii.

Dar acestea sunt chiar “minore”, comparat cu ce urmeaza:

Warren Buffet

Nimic nu exprima mai bine “al doilea cel mai bogat om din America” precum site-ul Berkshire Hathaway, o pagina cu doar doua coloane de hiperlink-uri si un link catre a cumpara asigurari la Geico. Odata intrat in site, nu ai nicio posibilitate de a te intoarce la pagina de pornire. Dar e ok, majoritatea companiilor in care a investit Berkshire, precum Johnson&Johnson, Kraft si Wal-Mart, au site-uri bine aranjate.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri