2Parale.ro: de peste 15 ori mai multe vanzari

2Parale.ro: de peste 15 ori mai multe vanzari

In primele doua zile ale promotiilor de Black Friday 2013, magazinele online din 2Parale – cea mai mare retea de afiliere din Romania – au inregistrat de peste 15 ori mai multe vanzari decat in doua zile obisnuite de vineri si sambata. Intervalul 22 - 23 noiembrie a adus magazinelor online din 2Parale 17.983 de vanzari in valoare de 8,1 milioane de lei (cu TVA).

Interesul romanilor pentru ofertele de Black Friday s-a accentuat in acest an, comparativ cu perioada similara din 2012, mai ales ca numarul comerciantilor care s-au alaturat campaniei de reduceri a crescut semnificativ. Astfel, in ziua de varf a cumparaturilor de Black Friday, vineri, afiliatii din 2Parale au generat pentru magazinele online din retea vanzari de peste 7 milioane de lei, mai mult decat dublul zilei de vineri similare din Black Friday 2012.

Traficul magazinelor online din 2Parale a crescut spectaculos inca de joi si a culminat pe 22 noiembrie, cand acestea au primit 1,84 de milioane de click-uri in numai 24 de ore, volum care depaseste traficul generat pe perioada a doua saptamani.

”Rezultatele sunt cu atat mai spectaculoase cu cat vorbim doar de inceputul promotiilor de Black Friday din acest an. Zeci de magazine online au anuntat reduceri pentru urmatorul weekend, cand ne asteptam la vanzari similare”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

Ce s-a cumparat de Black Friday

Cele mai cumparate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cele IT&C, de la tablete si laptop-uri la memorii, si electronicele, in contextul in care cele mai multe magazine cu reduceri au fost din acest domeniu. Cartile au inregistrat una dintre cele mai spectaculoase cresteri in topul vanzarilor, iar hainele si incaltamintea au atras interesul unui numar mai mare de cumparatori.

Cea mai mare vanzare din aceste zile a depasit valoarea de 15.000 de lei, cumparatorul achizitionand produse IT&C.

eMAG.ro: cel mai scump produs vandut online

eMAG.ro: cel mai scump produs vandut online

eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, a vandut, in primele 11 ore ale zilei de Black Friday 2013, cele mai scumpe produse online, stabilind un nou record la 45.000 de euro pentru un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan. Pentru acelasi model, eMAG a listat si cel mai mare discount oferit vreodata unui produs tranzactionat online de Black Friday, in valoare de 12.600 de euro. Din cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai si Mercedes-Benz in valoare totala de 1 milion de euro, au fost vandute 60.

“Interesul acordat autoturismelor, marea surpriza eMAG din acest an, ne-a depasit asteptarile. Numai in primele 3 minute au fost vandute 4 masini. Au fost clienti care ne-au spus ca nu au dormit toata noaptea dupa ce au vazut oferta, de teama ca vor rata aceasta ocazie”, declara Iulian Stanciu, Director General eMAG.

Per total, compania a vandut de Black Friday 250.000 de produse in valoare totala de 23 milioane de euro. „Numarul mare de produse din oferta speciala de Black Friday si reducerile in valoare totala de 10 milioane de euro au sustinut dublarea comenzilor fata de anul trecut”, declara Iulian Stanciu, director general eMag.

La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMag erau 100.000 de oameni. In momentul de varf, au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul intregii zile, cel mai mare retailer online din Romania a primit 3,1 milioane de vizite. Cresterea traficului fata de anul trecut a fost sustinuta de zona de mobile, care a generat 450.000 de vizite si 13.000 de comenzi.
Cea mai mare comanda plasata de pe telefonul mobil, echivalentul a 22.000 de euro, a fost un Ford Kuga. Tot de pe telefonul mobil a fost comandat si un televizor 4K, redus de la 22.000 de lei la 17.000 de lei. Toate produsele din oferta de Black Friday sunt din gama curenta, iar trei sferturi au fost lansate in 2013.

In total, clientii eMAG au cumparat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto si video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere si masini de spalat, pana la mixere, storcatoare si expresoare. Cel mai rapid ritm de epuizare a stocului a fost raportat de categoria tabletelor de 99 de lei, cel mai mic pret al unei tablete vandute in Europa. In primele 5 minute au fost vandute 1.000 de tablete, 3 tablete pe secunda. In topul vanzarilor s-a situat si categoria produselor de bricolaj pentru casa si gradina, cu 9.000 de produse, de la bormasini si lopeti de indepartat zapada, pana la drujbe si masini.

Prin intermediul eMAG Marketplace, cel mai bine s-au vandut jucariile si cartile: 10.000 de jucarii si 17.000 de carti vandute.
Livrarea produselor a inceput de vineri, iar jumatate dintre acestea vor ajunge la clienti in cursul zilei de 25 noiembrie. Pana la data de 29 noiembrie, toate comenzile vor fi livrate din depozitul eMAG acasa la clienti.

Wall-Street.ro a fost singurul cotidian care a transmis LIVE evenimentul Black Friday din sediul eMAG, alaturi de managerii companiei.

f64.ro a vandut cu peste 75% mai mult decat in 2012

f64.ro a vandut cu peste 75% mai mult decat in 2012

Magazinul de produse foto F64.ro a vandut 14.800 de produse comandate, cu peste 75% mai mult decat in 2012 si venituri de peste 9 milioane de lei.

Pana duminica seara au fost livrate peste 78% din comenzile plasate si pana marti vor fi livrate toate comenzile plasate in aceasta campanie.

Prima livrare a avut loc chiar in noaptea de 22 noiembrie, la ora 00:40. In numai 40 min de la plasarea comenzii, un membru al echipei de product manageri F64 a livrat personal aparatul comandat de primul client din Bucuresti. Prima comanda online a venit din Timisoara si a continut un aparat mirrorless. Apoi, pana la rasarit s-au livrat primele doua transporturi, asa ca o parte dintre clienti s-au putut bucura chiar in ziua de vineri de achizitiile lor.

Serverul F64 a fost uptime aproape de 99% si pe durata primelor 12 ore s-au comandat 55% din produse, cu o medie de 10 produse pe minut. Call Center-ul F64 a inregistrat peste 6.500 apeluri, fiind preluate in proportie de 86%.

Flanco: 45 mil. lei in 14 ore

Flanco: 45 mil. lei in 14 ore

Primele 14 ore din weekend-ul de Black Friday au atras 370.000 de vizitatori in reteaua de magazine Flanco si au generat vanzari de 45 de milioane de lei.

„In primele 14 ore de Black Friday, Flanco a atins 80% din volumul de vanzari obtinut anul trecut in toate cele trei zile ale evenimentului de Black Friday”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Astfel, pentru televizoarele smart, tablete, laptopuri, smartphone-uri si produse electrocasnice avem, pentru fiecare produs vedeta, cel putin doua alte produse comparabile ca pret si beneficii, de asa maniera incat sa acoperim cu usurinta cererea crescuta. Este si motivul pentru care, in urmatoarele zile, ne asteptam in continuare la vanzari importante”, spunea Violeta Luca vineri seara.

Site-ul companiei a inregistrat vineri peste o jumatate de milion de vizite, din partea clientilor care au dorit sa afle stocurile la ofertele preferate de Black Friday si informatii despre produse alternative, actualizate in timp real.

evoMag.ro: comenzi in valoare de 1,55 mil. euro

evoMag.ro: comenzi in valoare de 1,55 mil. euro

Vineri la ora 18:00 stocul total se epuizase in pondere de peste 80%, in conditiile in care acesta a fost suplimentat anterior.

Valoarea medie a unei comenzi a crescut cu peste 17% fata de Black Friday 2012, pana la 645 de lei (145 de euro), iar vanzarile totale inregistrate de evoMAG in cele trei zile cat a durat aceasta campanie de reduceri, au urcat la 1,6 milioane de euro.

20% din stocul companiei a fost epuizat in primele 20 de minute. 40% dintre comenzi au provenit din Bucuresti, conform companiei.

PCGarage.ro: 12 comenzi/minut

PCGarage.ro: 12 comenzi/minut

Magazinul online PCGarage.ro a inregistrat la 18 ore dupa startul Black Friday 18.000 de produse vandute, la o medie de 12 comenzi/minut.

11% dintre clienti au comandat pe mobile, subliniind importanta in crestere a mediului mobil. 900 de comenzi au fost ridicate in perioada mentionata de la sediul companiei din Bucuresti. Similar cu alti jucatori din piata, si PCGarage.ro a suplimentat stocurile la ora 17:00.

Elefant.ro: peste 90.000 de produse vandute

Elefant.ro: peste 90.000 de produse vandute

In primele trei zile, 22-24 noiembrie 2013, cand momentul Black Friday a avut cea mai mare expunere mediatica, elefant.ro a vandut peste 90.000 de produse si aproximativ 600.000 de romani au vizitat mall-ul online.

"Practic, in contextul in care un roman cumpara in medie doar o carte pe an, cu reduceri de 50% aplicate de elefant.ro la zeci de mii de titluri, am permis cititorilor ca, intr-o singura zi, sa isi dubleze accesul la produsele culturale. Am avut un impact spectaculos in prima zi de Black Week iar utilizatorii au continuat sa revina pe elefant.ro si in urmatoarele zile in cautarea celor mai bune oferte", declara Dan Vidrascu, CEO la elefant.ro.

“Am pregatit stocuri pentru o campanie de o saptamana special pentru iubitorii de carte, parintii care vor sa cumpere jucarii de Sf. Nicolae si pasionatele de fashion. Pentru toti acestia avem pregatite 100.000 de produse pe care abia asteptam sa le oferim prietenilor elefant.ro la fiecare comanda pe care o vor face in ziua de 29 noiembrie", adauga Dan Vidrascu.

Printre cele 100.000 de produse oferite cadou in ziua de 29 noiembrie 2013, se numara excursii in cele mai frumoase capitale europene (Praga, Paris, Viena), tablete iPad de ultima generatie, bilete la concerte, eReadere Kindle, parfumuri, bijuterii si, bineinteles, carti.

Varfurile de trafic au fost la ora 1 AM si in intervalul 6-9 AM, vineri. "Cele mai vandute produse au fost cartile, dar un salt spectaculos s-a inregistrat si la jucarii. Bilantul il vom face abia dupa data de 29 noiembrie cand se va termina Black Week pe elefant.ro", a declarat CEO-ul companiei.

QuickMobile: vanzari de 1,25 mil. euro

QuickMobile: vanzari de 1,25 mil. euro

Campania Early Black Friday, desfasurata pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vanzari de peste 1.250.000 euro. Cu peste 12.000 de produse vandute, QuickMobile „a depasit cu mult previziunile facute pentru campania din acest an, atat din punct de vedere al volumului de vanzare, cat si din punct de vedere al vizitatorilor”, conform companiei.

QuickMobile a avut in acest an reduceri de peste 50% pentru produsele comercializate atat pe platforma online, cat si in cele 34 de showroom-uri din toata tara.

O noua campanie de Black Friday – 29 noiembrie

Pe 29 noiembrie, incepand cu ora 09.00, QuickMobile a pregatit o noua campanie Black Friday, cu reduceri si mai mari pentru telefoane mobile, tablete si accesorii, de pana la 99%. In acest sens, compania se pregateste cu reaprovizionarea stocurilor.

Domo: vanzari de 15,1 milioane euro

Domo: vanzari de 15,1 milioane euro

In perioada 22-24 noiembrie, Domo a inregistrat vanzari cumulate de 15,1 milioane de euro, din care 12,3 milioane de euro in reteaua de magazine si 2,8 milioane in magazinul online.

Televizoarele au fost, in continuare, cele mai vandute produse, inregistrand un procent de 40% din vanzarile din aceasta perioada. Pe locul doi s-au clasat electrocasnicele mari cu 28,6%, urmate de categoria IT&C cu 20,06%, majoritatea produselor achizitionate din aceasta categorie fiind tablete (40%).

„Peste 70.000 de romani au ales sa faca cumparaturile de Black Friday in magazinele Domo, atat din retailul traditional cat si din online, cei mai multi dintre ei avand o lista de cumparaturi de cel putin doua produse. In total, am vandut peste 141 de mii de produse”, a declarat Ligia Rosu, Marketing Manager Domo.

Black Friday la Domo continua pana pe 28 noiembrie, cu stocuri suplimentare si noi produse in oferta.