2 / 8

Content Speed: au cumparat si firme la pret de BF

Cincisprezece magazine construite de ContentSpeed au generat in Vinerea Neagra vanzari de circa 425.000 de euro. S-a inregistrat o crestere de 14,7% a vanzarilor fata de editia din 2012, cand vanzarile au depasit cu putin 400.000 de euro.


“Totusi, pentru o metodologie corecta, comparatia ar trebui facuta cu perioada similara din 2012. Asadar, cifrele reale le vom afla dupa ce se incheie cea de-a doua editie a Black Friday, din 29 noiembrie”, subliniaza reprezentantii companiei.


Cel mai scump produs vandut a fost un Apple MacBook Pro 15, 15.4inch, Core i7, 2.3GHz, 4GB, 500GB, MD103RO/A la pretul de 8.400 de lei.


“Desi in primele 60 de minute de campanie s-au epuizat rapid stocurile dedicate industriei electro-it si fashion, in orele si zilele ce au urmat s-a produs o rasturnare de situatie. Daca la ora 00.00 cumpara preponderant oamenii obisnuiti, in perioada care a urmat au cumparat firmele la preturi de Black Friday”.


Plata ramburs a fost, cum era de asteptat, majoritara, 83,1% dintre cei ce au cumparat de Black Friday optand pentru aceasta modalitate de plata.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri