Nou feed de stiri
Oamenii ar trebui sa isi aduca aminte ca, in esenta, ei “platesc chirie” pentru a avea o prezenta pe Facebook si ca Zuckerberg este proprietarul. Sa aruncam o privire asupra unora dintre cele mai importante modificari pe care Facebook le-a instituit in 2013.
Nou feed de stiri
Este cea mai mare schimbare realizata de Facebook in 2013. Compania a updatat feed-ul primar de stiri pentru a se alinia mai bine trendului mobile.
Graph Search
Graph Search permite utilizatorilor sa caute mai bine si precis informatii pe retea si chiar sa gaseasca restaurante sau recomandari muzicale de la prieteni.
Atunci cand optiunea a fost prezentata, a fost considerat un pas mare spre a concura cu categoria de cautare a Google. Cu toate acestea, Graph Search se axeaza in special pe cautari in cadrul Facebook.
Daca totusi cautarile nu ofera rezultate satisfacatoare de pe retea, motorul va cauta automat informatii pe motorul de cautare Microsoft Bing.
Eliminarea optiunii de a fi cautat dupa nume
Cine te poate cauta pe Facebook, dupa numele cu care te-ai inscris? Oricine, exceptand cei pe care i-ai blocat. Facebook scoate aceasta setare, notificand totodata pe cei care “s-au ascuns” ca vor putea fi gasiti prin cautare pe retea.
Implementare video in reclame
Facebook spera sa faca reclamele video mai incitante pentru privitori si advertiseri deopotriva, cu un upgrade care permite dezvoltatorilor de aplicatii sa ruleze clipuri in News Feed pe iOS si Android, scrie presa internationala.
Reteaua sociala a anuntat in octombrie ca advertiserii pot incepe sa foloseasca clipuri creative in aplicatiile lor mobile.
Acces mai usor la stiri importante
Facebook va pune un accent mai mare pe informatiile oferite utilizatorilor acestei retele de socializare, care vor avea un acces sporit la stiri, comparativ cu mesajele postate de prietenii lor care pot contine poze irelevante cu mancare, pisici sau bebelusi.
Facebook permite editarea postarilor
Daca autocorrect ti-a distrus un post sau pur si simplu ai fost neatent(a) un moment, in sfarsit exista o alta solutie decat a sterge complet postarea. Reteaua sociala americana permite din septembrie editarea postarilor, similar cu Google+, retea concurenta.
Simplificarea reclamelor Facebook
Suita de reclame Facebook a fost redusa in mod drastic pentru ca business-urile sa poata naviga mai usor si sa aleaga mai facil formatul potrivit.
Inserarea postarilor in bloguri
Facebook a introdus in august posibilitatea de inserare a posturilor in bloguri sau site-uri pentru toata lumea, dupa ce optiunea a trecut printr-un stadiu beta de cateva saptamani.
Facebook adopta hashtag-urile
Facebook a preluat de la Twitter, in luna iunie, modelul hashtag-urilor implementandu-le si pe reteaua proprie. Hashtag-urile sau "cuvinte-diez” sunt termeni-cheie pe care se poate face click si care permit organizarea mesajelor in functie de anumite subiecte, erau utilizate pana de curand de Twitter, Tumblr si Instagram.
Pagini si profile verificate
Facebook a lansat paginile si profilele verificate, ajutand utilizatorii sa depisteze conturile autentice ale celebritatilor si ale altor persoane importante de business de pe Facebook