3 / 4

La final, reputatia este cea care conteaza

In ultimii doi ani, Romania nu a avut o piata imobiliara, afirma Liviu Tudor (foto), adaugand ca lipsa tranzactiilor nu a fost intalnita doar in Romania, ci in intreaga lume. In ultima vreme insa, constructia spatiilor de birouri a fost reluata, chiar daca revenirea tranzactiilor va depinde de banci. Vestea buna, considera Tudor, este ca exista valoare pe piata locala de real estate, dar pentru moment lipsesc finantarea si increderea.

Tot increderea sta si la baza noului patronat, o incredere care trebuie castigata in fata autoritatilor romane. Astfel, RABO va fi recunoscuta ca asociatia care poate oferi cele mai bune solutii pentru piata comerciala, cladindu-si, pe baze solide, o reputatie pe piata de profil.

“Sa construim reputatie este cel mai important scop al nostru. Vom discuta cu autoritatile problemele pietei, insa fara a fi agresivi, pentru ca atunci cand vrei o reputatie, nu poti fi agresiv”, a incheiat Liviu Tudor.

RABO in cifre:
  • 1.000 euro – taxa de intrare
  • 1.200 euro/an – cotizatia anuala a fiecarui membru
  • 100.000 euro – bugetul RABO pentru primul an de functionare
  • 5-10 miliarde de euro – valoarea investitiilor detinute in prezent de membri RABO
  • 20 de membri – target pentru finalul anului
  • 100 de miliarde de euro – valoarea investitiilor detinute de cei 20 de membri.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri