1 / 4

Concurenta pentru portalurile imobiliare?

“Vand apartament cu 4 camere, zona colentina mai exact la pod la colentina, etaj 4/4 cineva interesat?”, asa suna un anuntul unui proprietar postat pe Twitter. Ludmila, un alt proprietar scrie “inchiriez garsoniera in Brancoveanu- mobilata, conf 1. Cineva interesat?”.

Anunturile de vanzare si inchiriere locuinte pot fi gasite si pe Facebook. Adina scrie “Central Banu Manta ofer spre inchiriere urgent garsoniera comfort I, 40mp, decomandata, et 4/8, vecinatate Piata Victoriei si parc Kisseleff, recent renovata, G+F+P+T+UM, bucatarie complet mobilata si utilata, aragaz+frigider+masina spalat, preferabil pe termen lung, 1 luna avans + 1 luna garantie, 450 euro”.

Avantajul principal al unui anunt publicat pe Facebook sau Twitter este gratuitatea, in timp ce postarea unui anunt pe un portal costa intre 3 si 20 euro plus TVA. Cu toate aceasta, portalurile nu considera retele sociale o posibila concurenta.

“Facebook, Twitter si, in general retelele sociale, nu sunt privite in acest moment ca un concurent serios, dar ele pot substitui in timp nevoile unor utilizatori actuali ai site-ului nostru (n.r: anuntul.ro). Daca esti interesat sa cumperi un bun imobiliar, asadar un bun cu valoare mare, este obligatoriu sa te informezi dintr-o publicatie de specialitate, cu o credibilitate ridicata pe piata, fie ca este online sau print”, a declarat, pentru Wall-Street, Sorin Petcu, web manager al portalului anuntul.ro.

Reprezentantul anuntul.ro considera ca bunurile cu valori mari, precum cele imobiliare, nu sunt inca de interes pentru grupul tinta al retelelor sociale, data fiind varsta celor care frecventeaza aceste site-uri.

“Cred ca zona de inchirieri a portalurilor imobiliare, in special segmentele reprezentate de garsoniere si apartamentele cu doua camere, poate suferi putin, fiind vorba de valori mai mici pe perioade determinate si intrand asfel in grupul tinta a celor care frecventeaza retelele sociale”, mai spune Petcu.

Nici Adina Vasilescu, new media publisher in cadrul Sanoma Hearst Romania, managerul care a coordonat achizitia portalului MagazinulDeCase.ro, nu considera retelele sociale o potentiala concurenta pentru portalul imobiliar.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri