6 / 14

Malvina Cservenschi

Malvina Cservenschi, fosta prezentatoare a Televiziunii Romane, vrea ca din acest an sa extinda brandul de bijuterii Malvenski in strainatate, un prim pas fiind participarea la marile targuri de moda si accesorii.

Anul trecut vanzarile in strainatate au insemnat in jur de 10% din cifra de afaceri a companiei, iar pentru 2013 Cservenschi si-a propus sa creasca veniturile din afara tarii cu minimum 20%. Antreprenoarea estima ca va termina anul trecut cu o cifra de afaceri in jurul a 100.000 de lei (22.000 de euro) si un profit net de aproximativ 30 000 lei (6.700 de euro).

De asemenea, Cservenschi vrea sa lanseze o noua linie de business care sa sustina extinderea afacerii in strainatate.

“Voi lansa un nou proiect pe care vreau sa-l promovez foarte mult in strainatate si care va comercializa produse care sa nu fie legate de Dracula, Transilvania sau problema romilor. Va promova lucruri bune despre Romania, dar care nu vor fi nici alte lucruri bune precum Hagi sau Nadia Comaneci, nici alte lucruri rele. Este ceva ce nu exista la noi, care va putea fi purtat de la cel mai mic la cel mai mare si care va fi si util. Nu ceva doar de dragul artei”.

Afla mai multe despre afacerea Malvinei Cservenschi in articolul: Cum a lansat vedeta TV Malvina Cservenschi o afacere cu bijuterii purtate de Sharon Stone si Beyoncé


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri