1 / 6

Un inceput promitator, o afacere cu potential in viitor

Pana la sfarsitul anului in curs, George Weiner, seful Bilet.ro, estimeaza ca va mai deschide aproximativ 7 centre de vanzare, iar pana in 2009 inca 20, zona geografica pe care se vor concentra fiind Bucurestiul.

Pana la aparitia site-ului Bilet.ro, organizatorii de evenimente erau nevoiti sa tipareasca biletele la Imprimeria Nationala, sa le inregistreze fiscal la autoritatile locale si abia dupa aceste proceduri sa le puna in vanzare.

De fapt, proiectul demarase cu sapte luni inainte de lansare. In toata aceasta perioada, pana la aparitia pe piata a serviciilor promovate de Bilet.ro, Weiner, impreuna cu o echipa formata din trei programatori, au pus la punct serviciul software care era necesar pentru a fiinta si pentru a vinde bilete la evenimente in spatiul online romanesc.

O data cu intrarea pe acest segment de nisa, au inceput sa apara si concurentii, Ticket Point fiind cel mai bun exemplu. Intrarea pe aceasta zona fusese onorata de Bilet.ro, iar ceea ce era mai greu deja trecuse.

Anul 2007, primul an de existenta al proiectului online, a fost incheiat, de altfel, conform asteptarilor, numarul total de bilete vandute fiind de 100.000 de unitati, cu o cifra de afaceri de 2,5 milioane euro (din totalul de bilete vandute) si un profit de 175.000 euro.

Pentru acest an, seful Bilet.ro asteapta o triplare a rezultatelor obtinute in anul precedent, astfel ca numarul de bilete estimate sa se vanda in 2008 sa ajunga la 300.000 de unitati, afisaj care s-a si realizat pana la sfarsitul lui august in proportie de o treime. De asemenea, si cifra de afaceri va merge pe crestere in 2008, prognoza incadrandu-se undeva in jurul valorii de 7 milioane euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri