1 / 6

Cati bani se scot din afacerile cu cadouri vandute online

Magazinul online de cadouri GiftLand a investit la deschidere 5.000 euro, iar ulterior inca 15.000. “Ne-am dat seama ca treaba e serioasa si putem scoate bani din comertul online. Tocmai de aceea, investitia a fost amortizata in 6 luni”, a declarat, pentru Wall-Street, Sorin Ciurca (foto), administrator GiftLand.ro.

GiftLand functioneaza din 2006 si a scos, pana spre sfarsitul anului trecut, aproximativ 40.000 euro, in conditiile in care abia de la inceputul lui 2008 magazinul a inceput sa devina activ pe piata. In plus, au existat perioade de schimbari drastice in cadrul companiei si au aparut momente in care site-ul nu a functionat si, implicit, nu a vandut nici un produs.

Conform cifrei de afaceri realizate in 2007, FunGift.ro este lider de piata pe segmentul magazinelor online de cadouri, cu 500.000 euro obtinuti. “In opinia noastra, suntem lideri de piata, insa nu putem estima o cota, intrucat, pana in momentul de fata, nu s-a facut nici un studiu care sa se refere la aceasta nisa”, ne-a spus Marius Ciocan, Project Manager FunGift.

In ceea ce priveste nivelul vanzarilor inregistrate de Cadouri.ro, acesta este in continua crestere. Magazinul online si-a dublat cifra de afaceri in primele sase luni de la lansare (Cadouri.ro a aparut in urma cu un an si jumatate) si viza o crestere a cifrei de afaceri de zece ori in 2008. Marirea afacerilor s-a datorat, in cea mai mare parte, vanzarilor realizate in perioada sarbatorilor de iarna, dupa cum a afirmat Dora Patrascu, PR Executive Cadouri.ro.

Administratorul magazinului GiftLand prognozeaza pentru 2009 afaceri in valoare de 150.000 euro, din care 50.000 euro vor fi reutilizati pentru dezvoltarea magazinului online si, mai ales, a calitatii oferite.

Conform ultimelor estimari realizate de FunGift, magazinul online ar fi trebuit sa incheie anul 2008 cu o dublare a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent, pana la un milion euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri