1 / 4

Reorientare de criza

Dupa ce timp de doi ani a condus Otto, apartinand companiei germane de comert prin catalog cu acelasi nume, Olivia Nechitoaia s-a vazut pusa in situatia de a se reorienta profesional, intrucat firma prin care Otto isi desfasura activitatea in Romania, Adra Retail, se afla in curs de inchidere din cauza contextului economic nefavorabil. In plus, un element care a contribuit la aceasta situatie a fost pretul ridicat al produselor practicat de compania germana, ceea ce a dus la o scadere treptata a vanzarilor.

Adra Retail a fost infiintata in iunie 2006 si intial a fost detinuta de omul de afaceri german Adrian Ragnar Thiess si de grupul RTC. In septembrie 2007, firma a fost preluata in totalitate de reprezentantul german.

La randul sau, sotul Oliviei Nechitoaia, inginer electronist, a lucrat pentru un centru de proiectare american, care a fost inchis de compania-mama in urma scaderii comenzilor.

Acesta s-a ocupat de realizarea site-ului noii firme si in prezent este responsabil de administrarea acestuia.

“Firma Olivo Organic a fost lansata pe piata romaneasca in ianuarie 2009 cu o investitie de 10.000 de euro, marea majoritate in stocuri, insa investitia va creste odata cu aducerea marcilor noi. Fiecare marca noua implica o investitie de minim 5.000-10.000 de euro”, a declarat, pentru Wall-Street, Olivia Nechitoaia (foto).

In prezent, portofoliul de produse cuprinde doar marcile Bioselect si Olivellenic (ambele certificate organic de catre AIAB-ICEA), produse in Grecia, si Naturafrica (unt de shea pur nerafinat si unt de cacao), produs in Africa de Vest si ambalat in Germania.

“In noul catalog vom avea cateva marci in premiera pe piata romaneasca, Aubrey Organics (SUA), Jasmin Organics (Australia), plus o marca poloneza si una greceasca de cosmetice si alimente bio pentru copii. Suntem de asemenea in discutii cu o firma olandeza producatoare de suplimente nutritive”, explica Olivia Nechitoaia.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri