1 / 4

Cum a pornit totul

“Cautand lucruri deosebite sau obiecte rafinate pentru oamenii speciali din viata mea, am realizat cat de greu este sa faci un cadou cu adevarat valoros celor cu gusturi educate, oamenilor atenti la detalii ca si tine. Si pentru ca am facut o pasiune pentru aceste lucruri, pentru a le cauta, admira si oferi mai departe, m-am gandit sa imi creez nu un «supermarket» cu bunuri de larg consum, ci mai degraba un «boutique» online, un magazin virtual sic si elegant, pe rafturile caruia sa pun mereu lucruri care sa bucure ochii si inima”, a declarat, pentru Wall-Street, Adina Nicolaide (foto), managing partner Kdo.ro.

Daca la inceput initiatorii proiectului au inclus in portofoliu branduri internationale, de la marca de papetarie de la curtile regale din Europa, un brand de pielarie fina italiana, un producator de jucarii multiplu premiat in America pana la branduri de design suedeze si finlandeze exclusiviste, in ultimul timp s-au indreptat si spre noii designeri si artisti romani.

“Am incercat, in ultimul timp, sa fim deschisi catre noii designeri si artisti romani si sa ii transformam in «branduri» pe site-ul nostru, promovandu-I”, spune Adina Nicolaide.

Investitia initiala a acoperit achizitionarea stocului de marfa, realizarea site-ului si promovarea acestuia.

Potrivit reprezentantului Kdo.ro, costurile de aducere a unui brand sunt diferite de la caz la caz si tin de renumele companiei si de intentia ei de a se extinde pe piata romaneasca. Astfel, investitia medie este de cateva mii de euro.

“Oferta noastra nu este o oferta de masa, pentru toata lumea, este mai degraba pentru cei cu gusturi ceva mai educate, care cauta lucruri frumoase si de calitate pentru cei din jurul lor”, afirma Nicolaide.

In prezent, Kdo.ro are 5 angajati si se afla in plin proces de recrutate pentru inca trei posturi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri