1 / 3

'In doi ani vrem sa acoperim intregul teritoriu national'

La inceput, activitatea s-a concentrat in jurul a trei depozite, unul in Bucuresti – zona de nord – si alte doua in Ploiesti, respectiv Brasov.

La inceputul anului 2009 a fost demarat un proces de expansiune, care va fi continuat si in urmatorii doi ani, proces care a avut ca rezultat deschiderea a sapte noi depozite in Bucuresti – sud, Cluj, Constanta, Galati, Oradea, Pitesti si Timisoara.

Anul trecut, pentru deschiderea filialelor din Bucuresti Nord, Ploiesti si Brasov, s-au investit pana la 2,8 milioane euro, iar in acest an, suma alocata extinderii cu inca sapte depozite si cresterii parcului auto la 120 de autovehicule comerciale usoare, adecvate transportului de produse congelate, a ajuns la 6,9 milioane euro.

Family Frost ofera consumatorilor sai diverse sortimente de inghetata, dar si produse congelate – legume, produse din carne, peste, pizza sau produse de patiserie. Iar distributia lor se face direct din camioane, ceea ce inseamna ca intregul concept Family Frost poate fi comparat cu cel al unui magazin ambulant.

"Reactia pietei la sistemul de vanzare directa pe care il oferim a fost, la inceput, de curiozitate. Insa, treptat, oamenii au fost cuceriti de ceea ce oferim, au fost incantati de produse, de faptul ca isi pot face cumparaturile chiar langa casa, direct de la camioneta galbena", declara Manuela Radulescu.

Family Frost – produse congelate la domiciliu – functioneaza, la momentul actual, cu 10 depozite si 120 de camionete, obiectivul fiind ca la sfarsitul anului 2011 sa fie acoperit intregul teritoriu national, atat in mediul urban, cat si in cel rural.

"Pana la sfarsitul acestui an planificam consolidarea pozitiei noastre in zonele pe care deja le acoperim", adauga marketing manager-ul companiei.

Compania nu concureaza cu retailul, intrucat sistemul si serviciile pe care le ofera sunt diferite de cele ale lanturilor respective. "Elementele cheie care definesc afacerea noastra si care ne contureaza succesul sunt produsele de calitate, mentinute constant la temperatura optima si serviciile personalizate pe care le oferim clientilor nostri. Desi suntem de putin timp pe piata, pentru noi fidelizarea clientilor joaca un rol extrem de important, de aceea am inceput inca de la sfarsitul anului trecut lucrul la o baza de date de clienti fideli", explica Radulescu.

Acesti clienti vor beneficia permanent de oferte speciale din partea Family Frost si, incepand din toamna, vor beneficia de un serviciu exclusiv – vizita la domiciliu. Astfel, clientii isi vor putea cumpara produsele favorite direct din propria locuinta.

Desi nu se adreseaza neaparat unei anumite categorii de clienti, daca totusi ar avea nevoie de o delimitare, Manuela Radulescu ar spune ca Family Frost se adreseaza tuturor iubitorilor de inghetata si celor care vor produse care se prepara intr-un timp cat mai scurt.

"Din ce in ce mai multi oameni, in special familiile tinere, prefera sa petreaca mai putin timp in bucatarie si sa acorde mai multa atentie activitatilor de recreere".

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri