Carpatair: Business Class nu va disparea niciodata

Carpatair: Business Class nu va disparea niciodataRomanii calatoresc in scop de afaceri dimineata pentru a-si folosi cat mai eficient timpul si in masura in care este posibil sa rezolve problemele la destinatie pe parcursul zilei, seara se intorc acasa.

"Foarte multe companii care aveau agreate cu top managementul conditii de calatorie numai la clasa Business au operat modificari transferand mare parte din calatorii la clasa economic. Acest fapt a condus la o reducere a cererii segmentului de Business Class, in special pentru destinatii scurte si medii. Au ramas insa agreate la clasa business calatoriile transcontinentale, unde, datorita zborurilor lungi, este necesar un grad de confort mai ridicat in special pentru pasagerii care efectueaza frecvent astfel de deplasari", a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte Marketing si Vanzari Carpatair.

Diferenta intre un tarif mediu in clasa Economy si Business Class pe zborurile Carpatair poate fi de 100 euro pe zboruri interne si 200-250 euro pe zboruri externe.

Cele mai frecventate destinatii Carpatair unde pasagerii prefera sa aleaga clasa business sunt orasele din Germania: Munich, Dusseldorf si Stuttgart, dar si din Italia: Milano, Venetia, Bari, Florenta. "In ultima perioada, simtim o revigorarea a acestui segment in special dinspre piata germana", este de parere managerul Carpatair.

Oamenii de afaceri se deplaseaza in zilele de luni cu vineri, dar si peste saptamana, prefera ca in aeroporturi sa stea la VIP Lounge unde se pot concentra asupra corespondentei sau diverselor proiecte la care pot lucra cat timp asteapta imbarcarea pentru noul zbor. In pretul biletului business sunt incluse snacks-uri si bauturi racoritoare si alcoolice, acces la internet.

Carpatair poate sa redimensineze compartimentul clasei Business in functie de cerere de la zero la 50% din capacitatea avionului.

"Business Class este asemenea hotelurilor de 5 stele si masinilor de lux. Nu vor disparea niciodata! La fel si in aviatie exista niste standarde, niste nevoi ce sunt acoperite de serviciul Business Class al companiilor aeriene si care va ramane in continuare la fel de apreciat. Acest segment de pasageri va reveni la valorile lui anterioare", a precizat Ardelean.

Pentru biletele la clasa business, in fiecare sezon departamentul de catering propune liste noi de meniuri pentru mancaruri si bauturi. Departamentul de Inflight asigura reviste, ziare, paturi, perne, tetiere personalizate, spatiu dedicat de depozitare al hainelor si bagajelor.

Traficul total al Carpatair a crescut cu peste 5% in primele doua luni ale anului, comparativ cu acceasi perioada din 2010.

Anul trecut, compania a crescut numarul bazelor operationale la patru (Timisoara, Bucuresti-Otopeni, Craiova si Bacau) si a introdus sase noi destinatii consolidandu-si pozitia de lider national si regional pe relatia Italia, cu cele mai multe frecvente de zbor/saptamana si cele mai multe destinatii operate in Italia (9 destinatii).

Air France KLM: Pasagerii vor confort la zboruri intercontinentale

Air France KLM: Pasagerii vor confort la zboruri intercontinentaleIn Romania, cele mai solicitate destinatii lung-curier deservite de Air France KLM sunt cele din America de Nord, grupul detinand aproximativ 30% cota de piata pe segmentul business class catre aceste destinatii.

Cele mai des solicitate destinatii pentru clasa de business sunt cele intercontinentale.

Pretul unui bilet la clasa de business catre Amsterdam sau Paris este de aproximativ 1.300 de euro.

Air France a demarat la sfarsitul anului trecut echiparea cabinelor Business Class cu un scaun mai confortabil. La trei luni dupa introducerea lui, 97% dintre pasagerii chestionati au apreciat confortul oferit de noul scaun in pozitia de dormit ca fiind bun spre excelent, iar 95% dintre acestia l-ar recomanda. Pana in vara acestui an 26 de aparate vor fi dotate cu noul scaun la Clasa de Business.

De asemenea Air France a introdus o oferta mai variata de meniu si servicii imbunatatite pentru fiecare etapa a calatoriei.

"In baza studiilor care au relevat o necesitate crescuta in randul pasagerilor pentru mai mult confort, KLM a decis sa introduca Business Class si pe zborurile europene, incepand cu luna martie 2011. Aceasta ofera pasagerilor mai mult spatiu si confort, servicii de catering la calitatea unui restaurant de top, prioritate atat la imbarcare, cat si la destinatie, precum si flexibilitate sporita la rezervarea zborului", a declarat Emanuela Ghyka, director de marketing si comunicare al Air France KLM.

La business class pasagerii au un pat de aproximativ 2 metri lungime si peste 60 cm latime si spatiu fix pentru sprijinirea picioarelor.

In luna ianuarie 2011, traficul de pasageri inregistrat de AF KLM a crescut cu 4,8% iar in luna februarie a inregistrat o crestere de 4,9% fata de perioada similara a anului trecut. Pentru vara acestui an Air France KLM isi propune o crestere a capacitatii de transport cu 5,7% fata de vara anului trecut - vor fi introduse 8 noi rute catre retelele din Asia, America si Africa.

Austrian Airlines: Cererea pentru clasa business este in crestere

Austrian Airlines: Cererea pentru clasa business este in crestereCererea de calatorie pe segmentul de business al Austrian Airlines este in crestere comparativ cu anul trecut, in special pentru cursele pe distanta lunga. Tendinta este valabila si pentru zborurile europene, dar nu la fel de puternic.

"In general, am constatat o crestere a numarului de calatori la clasa business, mai ales odata ce am depasit criza economica din anii trecuti. Cu toate acestea, fara indoiala, comportamentul clientilor s-a schimbat. Pasagerii au devenit din ce in ce mai sensibili la pret si in acelasi timp dau dovada de o mai mare flexibilitate in alegeri decat pana acum. Pasagerii business prefera zborurile operate dimineata sau seara", au precizat reprezentantii companiei Austrian Airlines.

Preturile Austrian Airlines pentru o cursa Bucuresti-Berlin cu escala la Viena pornesc de la 203 euro la clasa economica si 1.103 euro la clasa business.

Biletele business Austrian Airlines ofera oamenilor de afaceri acces in saloanele speciale de asteptare si zonele de relaxare, un proces de check-in dedicat si mai rapid, posibilitatea de transport a unui bagaj mare, mai mult confort si o oferta mai buna de catering, servicii suplimentare la boardul aeronavelor, acumularea de mile bonus in cadrul programului Miles & Mores, si beneficii extinse si optiuni mai flexibile pentru schimbarea detaliilor de rezervare sau rambursari.

In primele doua luni din an 1,3 milioane de pasageri au calatorit cu Austrian Airlines, la fel ca si anul trecut. "Criza din Japonia si Orientul Mijlociu ne-a afectat usor evolutia din acest inceput de an", au spus oficialii Austrian Airlines.

Austrian Airlines este specializat in trafic intre regiunile de Est si Vest. Cu 46 de destinatii, Austrian Airlines opereaza in cel mai important nod de legatura din regiunea Europei Centrale si de Est - in Viena.

Austrian Airlines are o prezenta puternica in Ucraina, de exemplu, cu un total de 6 destinatii – Dnepropetrovsk, Donetsk, Kharkov, Kiev, Liov si, prin parteneriatul cu compania Ukraine International Airlines, Odessa – si alte 5 destinatii in Rusia – Krasnodar, Moscova, Rostov, Sochi si Sankt Petersburg.

Austrian Airlines opereaza, in total, 10 zboruri de cursa lunga, 7 dintre acestea sunt in Asia, iar 3 in America de Nord. Impreuna cu partenerul United Airlines pasagerii Austrian pot calatori catre destinatiile din America de Nord.