1 / 4

Carpatair: Business Class nu va disparea niciodata

Romanii calatoresc in scop de afaceri dimineata pentru a-si folosi cat mai eficient timpul si in masura in care este posibil sa rezolve problemele la destinatie pe parcursul zilei, seara se intorc acasa.

"Foarte multe companii care aveau agreate cu top managementul conditii de calatorie numai la clasa Business au operat modificari transferand mare parte din calatorii la clasa economic. Acest fapt a condus la o reducere a cererii segmentului de Business Class, in special pentru destinatii scurte si medii. Au ramas insa agreate la clasa business calatoriile transcontinentale, unde, datorita zborurilor lungi, este necesar un grad de confort mai ridicat in special pentru pasagerii care efectueaza frecvent astfel de deplasari", a declarat Paula Ardelean, vice-presedinte Marketing si Vanzari Carpatair.

Diferenta intre un tarif mediu in clasa Economy si Business Class pe zborurile Carpatair poate fi de 100 euro pe zboruri interne si 200-250 euro pe zboruri externe.

Cele mai frecventate destinatii Carpatair unde pasagerii prefera sa aleaga clasa business sunt orasele din Germania: Munich, Dusseldorf si Stuttgart, dar si din Italia: Milano, Venetia, Bari, Florenta. "In ultima perioada, simtim o revigorarea a acestui segment in special dinspre piata germana", este de parere managerul Carpatair.

Oamenii de afaceri se deplaseaza in zilele de luni cu vineri, dar si peste saptamana, prefera ca in aeroporturi sa stea la VIP Lounge unde se pot concentra asupra corespondentei sau diverselor proiecte la care pot lucra cat timp asteapta imbarcarea pentru noul zbor. In pretul biletului business sunt incluse snacks-uri si bauturi racoritoare si alcoolice, acces la internet.

Carpatair poate sa redimensineze compartimentul clasei Business in functie de cerere de la zero la 50% din capacitatea avionului.

"Business Class este asemenea hotelurilor de 5 stele si masinilor de lux. Nu vor disparea niciodata! La fel si in aviatie exista niste standarde, niste nevoi ce sunt acoperite de serviciul Business Class al companiilor aeriene si care va ramane in continuare la fel de apreciat. Acest segment de pasageri va reveni la valorile lui anterioare", a precizat Ardelean.

Pentru biletele la clasa business, in fiecare sezon departamentul de catering propune liste noi de meniuri pentru mancaruri si bauturi. Departamentul de Inflight asigura reviste, ziare, paturi, perne, tetiere personalizate, spatiu dedicat de depozitare al hainelor si bagajelor.

Traficul total al Carpatair a crescut cu peste 5% in primele doua luni ale anului, comparativ cu acceasi perioada din 2010.

Anul trecut, compania a crescut numarul bazelor operationale la patru (Timisoara, Bucuresti-Otopeni, Craiova si Bacau) si a introdus sase noi destinatii consolidandu-si pozitia de lider national si regional pe relatia Italia, cu cele mai multe frecvente de zbor/saptamana si cele mai multe destinatii operate in Italia (9 destinatii).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri