1 / 4

Nicolae Demetriade, Happy Tour: Am devenit dependent de croaziere

“In fiecare an fac o vacanta pe o croaziera, in fiecare an gasesc o alta destinatie. Am devenit dependent de croziere. Dubaiul este destinatia unde ma duc in fiecare an. Am stat si zece ani cand lucram ca reprezentant Tarom la Abu-Dhabi si ma simt foarte bine rememorand tot ce s-a intamplat in perioada aceea. Ma duc si in Turcia pentru ca ne trebuie putina odihna pentru familie, in rest in Viena, Paris”, a declarat, pentru Wall-Street, Nicolae Demetriade, presedinte Happy Tour.

Croazierele sunt, pentru presedintele Happy Tour, un produs turistic complet si accesibil ca pret. “Cea mai spectaculoasa crestere am inregistrat-o la croaziere, unde reprezentam Princess Cruises, cea mai mare companie de croaziere de lume. Avem o crestere spectaculoasa de mai mult de 50% fata de anul trecut”, declara anterior Demetriade.

Agentia Happy Tour are in prezent oferte variante de croaziere in Mediterana, in Asia (circuit de 14 zile Singapore-Vietnam), Alaska, Caraibe, America de Sud (Uruguay-Chile), cu preturi de la 600 de euro/persoana pana la 5.000 de euro/persoana.

Inceputa ca o afacere de familie a sotilor Demetriade, agentia Happy Tour este in prezent lider de piata, inregistrand anul trecut afaceri de 47 milioane de euro si un profit brut de 2 milioane de euro. Cea mai mare parte a veniturilor, de aproximativ 57%, provine din ticketing, iar turismul de afaceri inglobeaza 25% din vanzarile agentiei.

La sfarsitul anului trecut, fondul de investitii spaniol GED Eastern Fund II a preluat integral businessul Happy Tour, intr-o tranzactie evaluata la cateva zeci de milioane de euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri