1 / 4

Blue Air continua divesificarea rutelor si destinatiilor

Pentru a-si putea pastra si chiar imbunatati business-urile, operatori precum Blue Air My Air si Wizz Air au ales fie introducerea de noi rute si destinatii, fie suplimentarea destinatiilor deja existente. Conform acestora, nevoile turisitilor romani care calatoresc peste hotare, numarul mare de romani care muncesc in tarile vestice, dar si investitile mai mari in Romania, se numara printre principalii factori care stau al baza unei decizii privitoare la inaugurarea unei noi rute sau destinatii.

Compania cu capital romanesc Blue Air are in portofoliu destinatii europene, in tari precum Italia (Milano, Roma, Bologna, Torino), Franta (Paris si Lyon), Spania (Barcelona, Madrid, Malaga si Valencia), Marea Britanie (Londra), Belgia (Bruxelles), Turcia (Instambul), Portugalia (Lisabona) si Germania (Koln si Stuttgart), dar si o cursa interna Bucuresti - Arad. Compania opereaza atat din Capitala, dar si din Arad, Cluj-Napoaca, Sibiu, Bacau si Constanta.

“Momentan, flota Blue Air este constituita din aeronave tip Boeing 737, care pot opera zboruri de durata mica, respectiv medie, zborurile transatlantice necesitand un alt tip de aeronave”, explica Florentina Ivan, marketing manager al companiei, alegerea rutelor scurte, de doar cateva ore.

Anul acesta, Blue Air a introdus o noua destinatie, in orasul cipriot Larnaca, catre care zboara, incepand din 30 martie, de trei ori pe saptamana, in fiecare marti joi si vineri. Incepand cu 1 august, Blue Air va pune la dispozitia pasagerilor o noua ruta, Sibiu-Madrid cu o frecventa de 2 zboruri saptamanale. Tot din aceasta vara, Sibiul mai este conectat cu alte doua orase europene, Koln si Stuttgart, prin zboruri saptamanale.

Peste doar cateva zile, incepand cu 29 iulie, Blue Air va oferi singura conexiune directa, Constanta-Bruxelles, cu aterizare pe aeroportul central din capitala belgiana.

Nu numai cursele externe sunt interesante pentru cei de la Blue Air dovada fiind introducerea, incepand din 29 iulie, a unei noi rute interne, Bucuresti-Constanta si retur.

Introducerea acestor noi rute si destinatii, este decisa, conform reprezentantilor Blue Air, de studii de piata bazate in principal pe nevoile consumatorilor. ”Principalele motive care ne detemina sa introducem noi destinatii sunt: popularizarea acestora ca destinatii de vacanta in randul turistilor romani, numarul comunitatii de romani din tarile sau orasele respective, preluarea unei parti a fluxului de trafic rutier, relatiile economice dar si extinderea turismului de weekend in randul calatorilor romani (atunci cand vine vorba de zborurile pe timp de weekend)”, considera Florentina Ivan.

Blue Air opereaza in prezent 29 de destinatii externe si una interna, gradul de ocupare tintit de compania pe tot anul 2008 fiind de 84%.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri