1 / 4

Potential neexploatat

Principalele fundamente ale acestei tendinte sunt inasprirea concurentei pe traficul international, suprafata mare pe care o are Romania, dezvoltarea din punct de vedere economic a altor orase in afara Bucurestiului, dar si traficul de tranzit.

„Chiar daca anul 2009 va fi unul foarte dificil pentru industria aviatica la nivel global si va afecta implicit si segmentul de zboruri interne care estimam ca va ramane la nivelul anului trecut, aceasta nisa este una cu pontetial. Sa nu uitam ca Romania este doar la inceputul drumului sau in UE, iar traficul intern ar trebui sa urmeze cursul ascendent al cresterii economice si implicit al puterii de cumparare”, a declarat, pentru Wall-Street, Ruxandra Brutaru (foto), directorul general al Tarom.

Operatorul Wizz Air recunoaste potentialul acestei piete pentru viitor, chiar daca nu este una dintre prioritatile sale pe piata din Romania. „Concret, rutele interne nu reprezinta un element de baza in activitatea companiei noastre in Romania, dar vom avea in vedere orice oportunitate care se va ivi, fiind o piata inca neexploatata suficient”, a declarat Natasa Kazmer, directorul de comunicare al companiei.

Chiar daca in urma cu ceva timp Blue Air declara ca dezvoltarea segmentului intern ar necesita o investitie prea mare in nave cu o capacitate redusa (60-70 de locuri), operatolul low-cost si-a schimbat strategia. “Anul acesta am decis sa relansam acest segment prin introducerea, incepand din 15 iulie, a rutei Suceava – Cluj - Napoca”, a declarat Adrian Ionascu, directorul general al Blue Air.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri