Ce cauta companiile

Ce cauta companiile

In general, romanii cauta “cosuri mari, bogate si ieftine”, subliniaza Ray Grigoriu de la Corporate Baskets.

In general, cosurile sunt “vanate” de catre corporatii, pentru a oferi cadou clientilor si partenerilor, conform reprezentantilor Metro, ale caror vanzari "au crescut foarte mult in aceasta perioada".

Cu toate acestea, Ray Grigoriu subliniaza ca revenirea spre cadouri “mai generoase” (mai scumpe – n.r.) se va face in 3-5 ani, cand economia se va incadra "spre o zona de crestere sanatoasa".

Piata cadourilor corporate este estimata de Grigoriu la circa 20 de milioane de euro, compania pe care o reprezinta generand vanzari, atat online cat si offline, de 150.000 de euro in perioada Pastelui.

Ce oferte au pregatit retailerii traditionali?

Elefant.ro trafic cu 30-35% mai mare

Traficul pe magazinul online Elefant.ro este mai mare in aceasta perioada cu 30-35% fata de zilele obisnuite, spune Dan Vidrascu, CEO la magazinul online de carte, fashion si jucarii, Elefant.ro.

“Ne asteptam ca si comenzile sa urmeze o tendinta similara, dar bilantul il vom realiza la final de luna si abia atunci vom trage concluzii”, spune el.

Campaniile companiei includ toate gamele de produse – incaltaminte, accesorii, articole vestimentare, jucarii si carti dar si cosurile cadou, incluse in oferta special pentru aceasta perioada. “O parte dintre campanii sunt de reduceri, discounturile mergand pana la 80%. Alte campanii ne dorim sa inspire utilizatorii in alegerea celor mai potrivite cadouri”, mai spune Vidrascu.

Flanco: vanzari mai mari cu 30%

Flanco: vanzari mai mari cu 30%

In aceasta perioada, retailerul Flanco estimeaza ca vanzarile vor urma sa creasca cu 30%, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Cele mai mari reduceri vor avea loc la electrocasnice mici (pana la 50%), dar si televizoare si tablete. Masinile de spalat au reduceri de pana la 400 de lei.

Oktal.ro: valoarea cosului va creste cu 40%

Oktal.ro: valoarea cosului va creste cu 40%

Magazinul online IT&C Oktal.ro mizeaza pe vanzari mai mari cu 20% in perioada Pastelui de anul acesta, comparat cu aceeasi perioada a lui 2013, valoarea cosului de cumparaturi urmand sa creasca cu circa 400 de lei fata de o perioada normala, conform oficialilor companiei.

“Vanzarile Oktal din perioada Sarbatorilor Pascale vor urca cu aproximativ 20% comparativ cu anul trecut. Produsele care vor inregistra cele mai mari cresteri sunt tabletele, smartphone-urile si electrocasnicele mici”, a declarant Dan Dumitrescu, manager general al Elka-Oktal Group, companie care detine magazinul online Oktal.ro.

In luna aprilie, valoarea cosului de cumparaturi va creste de la circa 1.000 de lei la aproximativ 1.400 de lei.

eMag: kit de vopsit oua la fiecare comanda

eMag: kit de vopsit oua la fiecare comanda

eMag.ro si-a propus in aceasta perioada sa lanseze campania "Redescopera traditiile romanesti", propunandu-si sa atinga nivelul emotional al clientilor, bazandu-se mai mult pe traditii decat pe preturi si reduceri. "Practic, ne propunem sa asiguram o continuitate in a promova traditiile, si, daca de Ziua Nationala am oferit steagul Romaniei cadou celor celor care au comandat, in aceasta campanie oferim gratuit un kit de vopsit oua pentru fiecare comanda plasata pe eMag".

Campania este insotita de un concurs in care toti cei care posteaza o poza cu ouale vopsite de Pasti pot castiga excursii in Romania, in diferite zone ale tarii.

Cele mai populare produse in aceasta perioada sunt Esspresoare & Roboti de bucatarie, Plite & Cuptoare incorporabile, Produse Cosmetice, Tablete & Telefoane, Televizoare. Compania are promotii la toate categoriile de produse, incepand cu laptopuri, tablete, telefoane, si pana la produse pentru copii, carti, cosmetice si chiar produse pentru animale de companie. Reducerile se ridica si pana la 50% din pret in cazul anumitor produse.

Marketonline.ro: excursie la Praga

Marketonline.ro: excursie la Praga

MarketOnline a pregatit pentru sarbatorile de Paste reduceri de pana la 60% si o excursie la Praga

Incepand de joi, 10 aprilie, MarketOnline.ro, magazinul online de laptopuri, telefoane mobile, electronice si electrocasnice, a dat startul campaniei promotionale de Paste, cu reduceri intre 10% si 60% la practic toate categoriile de produse - similar cu ceilalti competitori de pe piata. Compania a incheiat contracte in acest sens cu producatori precum Asus, Samsung, LG si Dell.

Pentru a plusa si a atrage atentia, compania a pus la bataie si o excursie la Praga pentru doua persoane.