Experienta superioara

Experienta superioara

Multe dintre noile companii inteleg puterea conectarii brandului cu un anumit stil de viata. Facand acest lucru se pot conecta cu clienti de nisa si sa ii atraga printr-o comunicare mai intima. Iata cateva exemple de companii care profita de avansurile din ultimii ani in cele mai bune modalitati.

Experienta superioara

Consumatorii de astazi au puterea de a impacta reputatia brandului mai mult decat oricand. Pe langa a avea produse de buna calitate si cu descrieri corecte, multe companii se axeaza de asemenea pe intreg “bagajul” cu care vine procesul de vanzare – marketing, impachetare si experienta post vanzare. Aceste companii duc departe ideea de a-si incanta clientii, oferind transport gratuit, retururi gratuite si uneori chiar cadouri, scrie Forbes.

Bevel

Bevel este prima companie care comercializeaza produse de barbierit si tuns pentru persoanele crete. Pe langa o impachetare perfecta, fondatorul companiei scrie personal, de mana, bilete de multumire catre clienti.

Chubbies

Chubbies este o companie SF care produce “Cei mai buni pantaloni scurti” pentru barbati. Ei produc unul dintre cele mai bune newslettere personalizate care sunt foarte amuzante dar si utile. Nu se rezuma la a te spama pentru a cumpara noi obiecte ci iti arata poze hilare cu clientii lor facand lucruri nebunesti.

2. Povestea din spatele brandului

2. Povestea din spatele brandului

Nu se compara nimic cu o poveste foarte buna. Abilitatea de a interactiona cu consumatorii la un nivel mai personal decat a promova un produs pe cai deja batute este o modalitate puternica de a creste engagementul si afinitatea brandului. Chiar daca este vorba de muzica, hobby-uri, reviste, a impartasi interese comune ofera o noua dimensiune eCommerce-ului.

House of Marley

Acesti producatori ofera casti “la moda” iar o parte din profitul lor este donat in scopuri caritabile. Compania a atras astfel multi oameni cu influenta din online si si-a construit astfel notorietate in piata.

Herschel Supply Co.

Compania cu sediul in Vancouver, Canada, nu vinde doar rucsacuri ci si-a ales numele de la un mic sat cu o populatie de doar 30 de rezidenti. Fondatorii au ales acest nume deoarece acolo au crescut parintii lor si brand-ul lor rezoneaza cu multi consumatori care “gusta” astfel de povesti cu iz romantic.

3. Mobile si site-uri prietenoase cu retelele sociale

3. Mobile si site-uri prietenoase cu retelele sociale

Conform lui Phil Carter de la fondul de investitii Trinity Ventures, cresterea mobile commerce-ului reprezinta cel mai important val in inovatia retail-ului de cand brand-urile au inceput sa vanda pe Internet, in urma cu 20 de ani. Pe langa a avea site-uri prietenoase cu terminalele mobile (macar un minim), aceste companii fac social-ul o parte integrata din initiativele de marketing.

Shwood

Shwood a fost pionier in crearea unor ochelari care imita lemnul, model imitat de mai multe branduri majore. Website-ul lor este deseori recunosc ca avand un design deosebit si compania ofera o experienta mobila de exceptie.

Rent the Runway

Rent the Runway a schimbat modul in care femeile percep moda, prin faptul ca a permis doamnelor sa inchirieze (in loc de a cumpara la preturi mari) haine create de designeri renumiti. Compania integreaza de asemenea fotografii sociale pe website astfel incat clientii sa poata vedea cum arata produsele pe persoane “obisnuite”. Compania are de asemenea o aplicatie mobila care permite consumatorilor sa trimita review-uri si fotografii direct de pe telefoanele personale.