Parfumuri personalizate
Brand-urile de lux sau cele ale designerilor se vand bine in continuare pe piata parfumurilor, insa trend-ul aromelor personalizate se raspandeste si in acest domeniu.
“Fara a lua in considerare pretul, clientii cauta tot mai mult un parfum unic, care sa-i diferentieze de ceilalti”, declara Ladan Lari, director de design la L'Oréal.
De asemenea, Mathilde Laurent, specialist in domeniu la boutique-ul Cartier din Rue de la Paix, Paris, considera ca “parfumul reprezinta un mesaj pe care fiecare il transmite, expresia propriei personalitati.”
“Incercam sa-i ajutam pe clientii nostri sa-si exprime propria personalitate printr-un parfum creat special pentru ei”, adauga Mathilde Laurent, care face parte din “familia” Cartier din anul 2005, atunci cand compania a inaugurat primul magazin de acest tip.
Cartier s-a lansat pe piata parfumurilor in 1981, iar acest nou serviciu oferit clientilor are scopul de a transpune si in acest domeniu traditia sa in industria bijuteriilor.
Inapoi la articol