2 / 4

Investitie

„Suma total investita pana in momentul lansarii scolii de dans se ridica la aproximativ 20.000 de euro, cheltuieli realizate pentru infiintare, amenajarea spatiului, chirie si creare brand”, declara Mihaela Florescu.

La acestea se adauga si costurile de promovare in valoare de aproximativ 6.000 de euro.

Sub deviza enjoy, learn, live, scoala se deosebeste pe un segment de piata deja supraaglomerat cu cursuri esentiale de dans (acest curs a fost creat pentru a invata pasii esentiali ai tuturor dansurilor de care ai nevoie pentru a nu mai sta pe margine la evenimentele importante din viata: vals lent, vals vienez, tango, salsa, rumba , cha-cha, jive (rock and roll) si quick-step), cursuri pentru copilul tau care va putea invata sa danseze in paralel cu tine, intr-o sala paralela.

In plus, danceOn ofera cursuri pentru dansuri esentiale dedicate incepatorilor, dansuri de societate si latino-americane, poplare romanesti, cursuri de belly dance si cursuri de hip hop.

De asemenea, pentru expati danceOn ofera cursuri de dans in limbile engleza si franceza.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri