“O fabrica cu 100 de angajati produce incaltaminte pentru copii pentru piata din Romania, dar si pentru export”. Astfel, isi doresc sotii Macrina si Sergiu Vendlinger sa fie titlul pe care jurnalistii il vor da in 5-8 ani articolului pe care il vor scrie despre afacerea lor, mai exact despre Pantofioriveseli.ro, un site de incaltaminte pentru copii.
Afacerea de familie Pantofioriveseli.ro a fost lansata in septembrie anul trecut dupa o investitie de 50.000 de euro, suma fiind orientata catre achizitia de stocuri, realizarea site-ului si marketing.

“Mare parte a investitiei s-a dus pentru stocuri, o particularitate a acestei afaceri este ca trebuie comandata toata colectia pentru sezonul urmator cu aproximativ 6 luni in avans si trebuie si achitata. Ca la orice inceput de drum, furnizorii sunt inca reticenti in a-ti acorda termene de plata flexibile. Probabil in timp, puterea noastra de negociere va creste”, afirma Macrina Vendlinger, cofondatoarea Pantofioriveseli.ro, un manager cu peste zece ani experienta in domeniul bancar. In prezent, antreprenoarea este in concediu de maternitate

Businessul este detinut in proportii egale de sotii Macrina si Sergiu Vendlinger, ambii fiind absolventi ai Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

“Experienta din domeniul bancar de 10 ani, in mare parte petrecuti la ING Bank, divizia de corporate banking m-a ajutat sa inteleg mai bine principiile unei afaceri”, a mai spus antreprenoarea

De asemenea, Sergiu Vendlinger este director financiar in cadrul Centrade Saatchi & Saatchi Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala. Anterior acestei pozitii a lucrat pentru divizia de audit a companiei de consultanta financiara Deloitte.

S-au gandit prima data sa lanseze acest business in 2010

“Ideea a aparut pentru prima data in 2010 si o datorez colegelor mele de serviciu care se plangeau ca nu sunt suficiente optiuni pe piata in materie de incaltaminte de copii. Am inceput cateva discutii cu un furnizor, insa acestea nu s-au finalizat din cauza unui model de business impus, pe care l-am considerat la momentul respectiv total nesustenabil. Alegerea s-a dovedit una fericita, pentru ca ulterior am aflat ca prima livrare de marfa trebuia sa coincida cu nasterea fetitei noastre, Clara. Asadar, dupa nasterea Clarei, in ianuarie 2012 am readus in discutie proiectul Pantofioriveseli.ro, mai ales ca cea mica urma sa faca primii pasi in curand”, povesteste Macrina Vendlinger.

Astfel, in primavara anului trecut, cei doi antreprenori aveau primele contractele semnate cu principalii furnizori, companiile Livie and Luca si Bobux. Iar in septembrie lansau site-ul Pantofioriveseli.ro.

In prezent, Pantofioriveseli.ro are un angajat si un colaborator, insa fondatorii au externalizat o parte din activitati, precum marketingul ori contabilitatea.

“In mare parte vindem online, insa avem si un showroom in Bucuresti, unde pot fi cumparate toate produsele noastre. Colaboram si cu cateva magazine traditionale din Bucuresti si din tara”, mai spune Vendlinger.

Vor afaceri de 100.000 de euro anul acesta

Pentru acest an, antreprenoarea estimeaza o cifra de afaceri de 100.000 de euro.

“Ca parte din planul nostru de afaceri a fost sa ne extindem aria de produse astfel ca in februarie am lansat lindie.ro, un site care momentan este specializat in rochii pentru fetite, dar, pe care insa il vom extinde si cu hainute pentru baietei si un brand de jucarii premium. De asemenea, in 2014 si 2015 dorim sa consolidam aceste doua platforme si vom investi masiv in publicitate. Cresterea unei afaceri online este direct proportionala cu investitia in publicitate. Astfel, anul viitor ne dorim sa avem vanzari de 150.000 de euro, iar in 2015 de 250.000 de euro”, explica cofondatoarea Pantofioriveseli.ro.

Incercam sa “spargem” tiparele de roz pentru fete si albastru pentru baieti

Ea adauga ca cel mai dificil lucru a fost gasirea furnizorilor.

“Ne-am dorit produse pe care sa le incalte in primul rand propriul nostru copil. In al doilea rand, ne-am dorit un design pe masura, adica culori vesele si combinatii neconventionale. Incercam sa “spargem” tiparele de roz pentru fete si albastru pentru baieti, ca doar suntem <<Pantofiorii Veseli>>, nu? Am cautat furnizori care sa fie specializati in incaltaminte de copii in California, SUA pentru brandul Livie and Luca si in Noua Zeelanda pentru brandul Bobux. Mai lucram si cu un furnizor suedez, Vincent Shoes, strict pentru partea de incaltaminte de iarna. Toate produsele noastre sunt importate. Ne dorim insa sa reusim sa si producem parte din modele pe piata locala, insa acesta este un plan pe termen mediu. O alta provocare a fost zona financiara, sustinuta exclusiv din fonduri proprii”, spune Macrina Vendlinger.



Sursa foto: Contul de Facebook al lui Sergiu Vendlinger

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri