BURGER VAN: Profil de antreprenor creativ from Creative EST on Vimeo.

"Am adoptat un model de business inspirat din food-truck-urile din strainatate care au costuri mult mai reduse decat un restaurant si astfel devin cumva mai profitabile", declara Alexandru Manole.

Una dintre cele mai mari provocari pe care antreprenorul le-a avut a fost parcarea pe domeniul public pentru ca este oarecum interzisa pentru astfel de food-truck-uri. Cum a rezolvat aceasta problema? Afla in materialul VIDEO [Profil de antreprenor creativ].

Citeste si:

O alta problema a fost reticenta romanilor in a accepta ca burgerii pot sa fie de doua feluri: gourmet si fast-casual.

[Profil de antreprenor creativ] este un proiect sustinut de Banca Transilvania in cadrul festivalului Creative Est. Mai multe: creativeest.ro.

In cadrul festivalului, Banca Transilvania face colectie de idei îndraznete pentru produse bancare sau experiente speciale pe care tinerii din industriile creative si le-ar dori de la o banca. Creativii sunt invitati sa-si propuna ideea pe: ATELIERUL DE IDEI.