Thomsons Online Benefits, furnizor britanic de software pentru pachete de beneficii pentru angajati, a ales sa isi stabileasca afacerea din Romania in Cluj-Napoca, oras potrivit pentru un business la inceput de drum pe plan local. Compania si-a amenajat biroul din Cluj dupa standardele globale ale organizatiei, asa ca spatiul de lucru este similar cu cel al sediilor din Londra sau Singapore.

Thomsons Online Benefits detine o suprafata inchiriata de 450 de metri patrati in cladirea de birouri Olimpia Business Center din Cluj-Napoca, prima cladire de birouri de clasa A din oras, inaugurata in anul 2006. Suprafata inchiriata de Thomsons este distribuita pe doua etaje, unul pentru birouri, iar cel de-al doilea dedicat Thomsons Academy, cu sali si laboratoare de training, terasa si un generos spatiu de socializare si luat masa.

Cladirea de birouri in care este situat sediul Thomsons se afla pe Calea Dorobantilor, la 10 minute de centrul orasului, locatia avand acces usor la aeroport si caile de transport public din orice punct al orasului. Proprietarul cladirii de birouri Olimpia Business Center este Alexandru Galos, iar printre chiriasi se numara Arobs, Evalueserve, Citibank si RDS&RCS.

Compania britanica s-a stabilit in aceasta locatie in perioada martie-aprilie 2012, determinata de avantajele pe care aceasta le oferea, de la apropierea de aeroport si principalele puncte de interes din oras (centre comerciale sau centrul orasului) la functionalitatea si posibilitatea de extindere a sediului (Thomsons si-a extins suprafata de la unul la doua etaje, in luna ianuarie 2013).

"Suntem foarte multumiti de aceasta locatie avand in vedere toate avantajele mentionate mai sus: zona, cai de acces, facilitati", spun reprezentantii companiei.

Sediul Thomsons beneficiaza de trei sali de sedinta de dimensiune medie, o sala mare pentru intalniri sau video-conferinte si doua sali de training. Birourile sunt amplasate in spatiu deschis.

De asemenea, angajatii Thomsons beneficiaza de sase locuri de parcare. "Pana in prezent nu au fost intampinate situatii dificile in aceasta zona, avand in vedere ca majoritatea angajatilor Thomsons vin la birou cu bicicleta sau cu transportul in comun, gratie pozitionarii avantajoase a biroului", potrivit companiei.

Un birou roz

Combinatia de culori aleasa este in conformitate cu viziunea cultivata la nivelul intregului grup. Toate sediile Thomsons, indiferent de locatia sau tara in care se afla, respecta aceleasi standarde din punct de vedere vizual. Acesta este un lucru esential pentru ca identitatea companiei, dar si cultura promovata la nivel de grup sa fie cunoscuta tuturor angajatilor si clientilor Thomsons. Culoarea principala folosita ca element de identitate vizuala este rozul, ce semnifica angajamentul companiei de a depasi orice provocari pentru a obtine rezultate si performante excelent.
Christophe Weller, managing partner in cadrul COS, companie care a asistat Thomsons in alegerea si decorarea locatiei, considera ca misiunea companiei sale a fost sa creeze la Cluj-Napoca un spatiu de lucru similar cu cel al birourilor din Londra sau Singapore, astfel incat sentimentul de echipa sa fie prezent in oricare sediu Thomsons din lume.

Un element important al designului spatiului de lucru este echilibrul dintre zonele dedicate relaxarii (cafeteria), zonele de lucru si intalnire informale, precum si spatiile de meeting formale, inchise.

"Cultura organizationala in cadrul Thomsons e foarte vie si relaxata. Acest lucru a fost exprimat de designerii COS inca de la intrare, prin simbolul preluat din logo – un cerc roz, de mari dimensiuni, integrat in mocheta. Este un element puternic al identitatii de brand care intampina vizitatorii si angajatii Thomsons din primul moment in care pasesc in sediu", mai spun reprezentantii companiei.

Facilitati pentru angajati

Printre facilitatile pe care sediul Thomsons Online Benefits le ofera angajatilor se numara un spatiu generos de socializare si luat masa, o terasa, o masa de ping-pong, precum si mai multe zone in care angajatii se pot relaxa citind. In ceea ce priveste spatiile de depozitare, au fost alese cosuri de rachita lucrate manual, fapt ce a dus la o importanta economie de spatiu, si a creat totodata un cadru intim, relaxant. In plus, angajatii isi incep lucrul zilnic cu fructe de sezon din partea companiei.


Biroul Thomsons din Cluj-Napoca are in prezent aproximativ 50 de angajati. 35-40 de persoane s-au alaturat companiei in ultimul an.

Centrul din Cluj-Napoca, Thomsons Academy, va reprezenta singura baza de formare si instruire pentru filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj si, incepand cu luna septembrie a acestui an, a filialei care va fi deschisa in Silicon Valley.

Compania Thomsons Online Benefits a fost fondata in anul 2000 de catre Michael Whitfield (foto) si Chris Bruce si are in prezent 313 angajati, dintre care 234 intr-o filiala din Marea Britanie si 35 in biroul din Singapore. viziunea care a stat la baza sa a fost mutarea serviciilor de beneficii pentru angajati in mediul online. Compania este prezenta in 60 de tari, iar intre clientii sai se numara companiile Cisco, Microsoft, Samsung si RBS.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri