Sediul de 200 mp a fost ales in special datorita pozitionarii centrale (zona Piata Universitatii) si in apropierea mijloacelor de transport in comun.

"Aceasta casa reprezinta de fapt centrul activitatii corporate Paralela 45, de aceea era important ca toti cei 25 de colegi ai nostri sa fie confortabili cu distanta pana la birou", explica Alin Burcea.

Afacerile Paralela 45, in crestere cu 25% in primele 5 luni

Afacerile Paralela 45, in crestere cu 25% in primele 5 luni

Fiind vorba de o casa negustoreasca s-a dorit pastrarea design-ului clasic, ceea ce face ca majoritatea biroului sa fie inchise. Acestora li se adauga cele doua sali de conferinte, care sunt folosite de cele mai multe ori pentru meeting-urile interne.

Locurile de parcare nu reprezinta o problema, intrucat zona nu este aglomerata. Exista trei locuri rezervate pentru angajati si vizitatori in fata imobilului. In casa negustoreasca, biroul lui Alin Burcea este situat la parter si are 20 mp. Acesta obisnuieste sa lucreze cu usa deschisa.

Alin Burcea, Paralela 45: In 2014 vom depasi 1,2 milioane euro din vanzarile pe litoralul romanesc

Alin Burcea, Paralela 45: In 2014 vom depasi 1,2 milioane euro din...

Citeste si:

paralela 45, alin burcea

Paralela 45 activeaza de peste 24 de ani pe piata vacantelor si este unul dintre cele mai vechisi branduri de turism din Romania. Compania detine o retea nationala formata din 35 de agentii si aproape 200 de angajati. Alaturi de turismul individual si intern, turism corporate, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concentreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, iar multe dintre ele se regasesc doar in aceasta agentie. Circuitele in Africa, America si destinatiile exotice reprezinta punctele forte ale ofertei celui de al doilea semestru al vanzarilor din 2014 ale agentiei Paralela 45.

In 2014, Paralela 45 a adus in casa negustoreasca doua premii, Superbrands, si "The most trusted brand 2014", premiu castigat pentru a sasea oara consecutiv la categoria Agentii de Turism, in cadrul studiului de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest.

In afara de Paralela 45, printre principalii jucatori pe piata de turism sunt Happy Tour, Perfect Your si Christian Tour.