In fiecare dimineata la sediul Roton se asculta piese si pe baza lor se iau decizii importante – cine se preteaza pentru a deveni un potential viitor star, cine are voce, ce gen se potriveste in piata. Se stabilesc chiar si linii directoare despre cum sa arate un viitor cantaret. Totul, intr-o atmosfera foarte relaxanta, cu inghetata la discretie si lumina naturala din plin.

Noul birou Roton, situat la doua statii de Piata Unirii, are roluri multiple – inregistrari ale pieselor artistilor, lansari si descoperiri de noi talente, loc de party-uri, intretinerea relatiilor internationale, gandirea strategiilor de (re)lansare a artistilor. “Practic, artistii sau potentialii artisti ne trimit piese, noi le ascultam si apoi stabilim ce putem face in continuare, ce strategie abordam si cum anume o implementam. In momentul in care consideram ca cineva are potential, Roton pregateste tot ceea ce inseamna lansarea unui artist – promovare, gandirea look-ului, distributia”, explica, pe scurt, Diana Munteanu, coordonator de proiecte.

Roton reuneste in sediul spatios, cu mese mobile, circa 20 de angajati in departamentele de marketing, repertoriu, productie, toate sub management-ul lui Catalin Muraru. “Noi privim un artist asa cum privesc companiile de publicitate un cont al unui client”, subliniaza, relaxata, Diana.

Totodata, Roton construieste imaginea artistilor. “De exemplu, acum «am» un tanar, rocker, student, Jean – este foarte cool, creativ, canta la chitara, plin de viata. Alaturi de el, construim imaginea pentru a-l lansa pe piata. Nu incercam insa niciodata sa convingem un artist sa devina ceea ce el nu simte ca este – ar insemna sa devina un chin. Melodiile inregistrate, de asemenea, sunt modificate chiar de artist, chiar si versurile, astfel incat sa se simta confortabil – cine stie, poate le va canta o viata intreaga!”.

"O casa de discuri trebuie sa tina pasul cu inovatiile si sa fie la curent cu tot ce este nou. In promovarea muzicii conteaza foarte mult si mediul online – Facebook-ul este crucial. Aici ne ocupam si de productie proprie, pentru YouTube – lectii, filmulete cu artistii si asa mai departe. Tot ce inseamna promovare”. Mai mult, echipa Roton urmareste constant topurile radio, ce se difuzeaza, pastrand legatura cu toate posturile din tara. “Evident, ne uitam si la concurenti, vedem ce fac si ei. De altfel, suntem prieteni cu colegii de breasla din alte case de discuri”.

In prezent, spune Diana, s-a revenit la muzica pop, dupa ce cativa ani a fost “pe trend” muzica dance. “Avem si agentie de booking interna, organizam concerte pentru artisti, atat in Romania cat si in afara”. Printre artistii consacrati, sprijiniti de Roton, se numara Akcent, Inna, Connect-R sau Anda Adam.



Biroul Roton este spatiu deschis, cu o suprafata de 160 metri patrati, insa fiecare incapere are sistem propriu audio, controlabil chiar si din terminalele mobile. Pe langa spatiul de inregistrari, exista un colt unde se pot realiza scurte clipuri, mai ales pentru vlogging, mesaje pe care artistii doresc sa le transmita fanilor si un studio foto. “Spatiul este unul multi-functional, sediul a fost gandit astfel incat sa poata fi reamenajat rapid, in functie de nevoi, pentru a putea acomoda o filmare de videoclip, o petrecere de auditie a unui nou album sau un interviu video – de aceea toate masutele au rotite, se misca usor, nimic nu e «batut in cuie». In zilele obisnuite, primirea invitatilor se face in zona de cafenea sau cea de bar, «sufrageria» este dedicata zonei de brainstorming, iar atunci cand avem de ascultat un artist nou live, ne refugiem in studioul de voci.” ne-a marturisit Diana Costache, unul dintre coordonatorii de proiect de la Roton, studenta la Urbanism si parte din echipa de proiectare si amenajare a noului sediu Roton alaturi de Catalin Alionte, head of marketing. “Este un proiect de suflet al echipei Roton, pus in practica in-house, fara sa apelam la consultanta din exterior pentru ca ne-am dorit un spatiu dupa «chipul si asemanarea» noastra”.

“Noi ne-am dorit un sediu eclectic si primitor care sa iti <gadile> creativitatea si in care oricine poate aduce un element de noutate care sa se integreze perfect in decor. Din punctul meu de vedere ne-a reusit ceva intre o casa adevarata si un exercitiu scenografic. Din fericire, am avut parte si de toata sustinerea lui Catalin Muraru. Si ma bucur ca pentru primul meu proiect real am jucat atat rol de proiectant cat si de beneficiar, sunt curioasa ce mai urmeaza! ” a completat Diana Costache.

Cum ti se pare biroul Roton? Dar activitatea companiei? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri