Adriana Record, director executiv CCIFER, a explicat pentru wall-street.ro ca mutarea companiei in noul sediu, incheiata la finalul lunii ianuarie, s-a datorat dorintei organizatiei de a avea un spatiu mai bine organizat.

CCIFER"In primul rand mutarea a intervenit nevoia de un spatiu mai functional si mai bine organizat. Apoi un spatiu mai mare pentru a acomoda mai multe servicii si pentru a putea deschide accesul catre mai multe companii membre. Activitatea noastra impune o flexibilitate a numarului de persoane care lucreaza in spatiu : avem 10 persoane in echipa permanenta, dar avem tot timpul cel putin unul sau doi stagiari care ne sustin. Apoi avem activitati de incubator, cu 6 posturi de lucru permanente pentru companii care au nevoie de o infrastructura completa si 6 posturi de lucru mobile, pentru cei care cauta doar un spatiu temporar si acces la sali de intalnire. In total am conceput sa avem o capacitate maxima de 30 de persoane", spune Adrian Record.

In amenajarea spatiului a fost foarte important sa se poata respecta fluxurile activitatilor CCIFER – iar spatiile de training si de intalnire au fost configurate in partea de langa receptie, iar spatiile de lucru au fost situate in zonele cu acces limitat. "La fel de important a fost sa pastram luminozitatea si generozitatea spatiului si sa avem sali suficient de mari, fara insa sa cream senzatia de inghesuit", spune Adriana Record.

Reprezentantii CCIFER si-au dorit sa creeze un spatiu suficient de flexibil pentru a acomoda start-up-urile franceze si a le oferi cel mai bun spatiu de lucru, unde sa se poata concentra pe provocarile initierii unei afaceri, a declarat Christophe Weller, managing partner COS, compania care a realizat conceptul de design, a furnizat mobilierul si s-a ocupat de partea de fit-out pentru noul sediu CCIFER.

Citeste si:

CCIFERAproximativ o treime din sediu este reprezentat de spatiile inchis – pentru activitatile de training si de meeting. Restul este open space, pentru activitatile de office ale echipei si ale incubatorului de afaceri. "In noul sediu, exista doua sali de meeting de 8 persoane si o sala mare care poate acomoda pana la 30 de persoane. Aceasta este modulabila cu ajutorul unui perete mobil care o poate separa in doua sali de 12 respectiv 14 persoane. Putem avea astfel 4 activitati simultane : fie traininguri, fie meetinguri, fie ateliere de lucru", spune Adriana Record, care mentioneaza ca in birou exista si o cafeteria si un spatiu de relaxare cu canapea si fotolii in zona de lucru.

CCIFER"Ce ne place este lumina, generozitatea si functionalitatea spatiului, decorul si organizarea. Toate se potrivesc cu imaginea pe care ne dorim sa o proiectam catre clientii nostri si creaza un spatiu confortabil de lucru. Ceea ce este mai putin avantajos fata de locul unde eram inainte este o distanta mai mare fata de statiile de transport in comun si faptul ca suntem mai dependenti de masina pentru a ajunge la un restaurant sau la un supermarket", potrivit directorului executiv al CCIFER.

CCIFERCreata in 1996, Camera Franceza de Comert si Industrie in Romania (CCIFER) regrupeaza peste 400 de societati membre, dintre care 60% sunt intreprinderi mici si mijlocii. In acelasi timp, CCIFER reuneste marile nume ale investitiilor franceze in Romania precum Dacia Renault, Orange, Alcatel, BRD-Groupe Société Générale, Veolia, Michelin, Lafarge si altele.