De cate ori nu s-a intamplat sa intrati in diferite parfumerii sau sa vizitati paginile marilor magazine online care comercializeaza parfumuri si sa va intrebati de unde vin si cum ajung in aceste magazine mari branduri precum Calvin Klein, Davidoff, Marc Jacobs sau parfumuri „semnatura” (signature – engl.) create de vedete precum Lady Gaga, Beyonce, David Beckham si multi altii?

Am decis sa facem o incursiune in activitatea Coty Romania, unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de parfumuri si produse de infrumusetare la nivel local.

Situate in zona de Nord a Capitalei, pe soseaua Bucuresti-Ploiesti, birourile Coty Romania se intind pe o suprafata de 566 de metri patrati, dispuse pe un singur etaj al cladirii de birouri.

Cei aproximativ 40 de angajati ai companiei gestioneaza din birourile sediului din zona de Nord intreaga activitate de distributie a parfumurilor si produselor cosmetice la nivel local, o piata despre care spun oficialii companiei ca se dezvolta intr-un ritm neasteptat de mare.

Din birourile Coty este gestionata si activitatea regionala a companiei de pe patru piete cheie, pe langa Romania, angajatii companiei fiind responsabili si de pietele din Bulgaria, precum si Grecia.

Coty s-a relocat in sediul din zona zona Baneasa in aprilie 2014, investitia in decoratiuni pentru spatiul functional ridicandu-se la cel putin 300 euro pe metru patrat.

„Schimbarea sediului a venit la acea vreme ca o necesitate , o nevoie atat din punct de vedere al functionalitatii spatiului, cat si al design-ului. Este un spatiu optimizat, semnificativ mai generos ca si spatiu util, mai confortabil si functional, mult mai luminos, garaj subteran pentru toate autoturismele de serviciu”, a declarat Razvan Afenduli, director general Coty Romania.

Filiala locala a companiei reuneste, in totalitate, peste 3.000 de produse, sub umbrela a catorva zeci de branduri precum Adidas, Astor, Davidoff, Calvin Klein, Cerruti, Marc Jacobs, Chopard, Chloe, Rimmel, Miss Sporty, OPI, Sally Hansen, Bourjois, Pierre Cardin, Guess, Playboy etc). Dintre acestea, aproximativ 200 sunt plasate in segmentul de lux, alte 200 in segmentul mediu, iar restul in mass-market.

In cursul anului trecut, Coty a preluat in portofoliul sau si brandul de cosmetice si ingrijire personala Bourjois, brand care are un portofoliu de cosmetice care se vand in aproximativ 23.000 de puncte de distributie, in peste 50 de tari din intreaga lume.

Produsele din portofoliul Coty se comercializeaza in parfumeriile Sephora, Kendra, Douglas, in drogherii (DM), hipermarketuri (Cora, Auchan, Carrefour), dar si alti mici comercianti locali si nationali, duty free shops din aeroporturi, dar si prin canalele de comert electronic (aoro.ro, emag.ro).

Coty este unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de parfumuri, produse cosmetice de culoare (blush), ingrijire ten si corp, companie care a reusit in 2015 sa depaseasca pragul de 30 de milioane de euro in afaceri pe pietele pe care activeaza in regiune.

Coty este unul dintre cei mai mai jucatori specializati in industria globala a frumusetii, cu venituri nete de aproape 4,6 miliarde dolari pentru exercitiul financiar incheiat la 30 iunie 2014. Infiintata in Paris in 1904, Coty este o companie de infrumusetare cu un portofoliu de parfumuri binecunoscute, produse cosmetice si produse de ingrijire a pielii si corpului vandute in peste 130 tari si teritorii.

Principalii concurenti ai Coty la nivel global sunt Procter & Gamble, Revlon, Estee Lauder Companies sau Inter Parfums.

Sursa foto: Andreea Chitan Photography (AC Photography)

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri