Datele se refera la comenzile facute pe 20 noiembrie pana la ora 20.00. Compania a dat startul vanzarilor la ora 8.22.
Peste 60% din valoarea comenzilor electro-IT de Black Friday au fost realizate de clienti in online, pornind de la datele analizate de eMag pe parcursul zilei.

„Este o zi istorica in comertul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumparaturile de Black Friday au fost facute in magazinele online. Clientii au apreciat preturile mai bune, oferta diversificata si posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile. Daca in mod normal cota uzuala este de 30% pentru on-line, astazi, de Black Friday, am depasit cu mult acest prag”, declara Tudor Manea, director general al eMag.

Cele mai vandute produse:

1. 29.000 de televizoare (fotografie din depozitul eMag)
2.
22.000 de parfumuri
3.
18.600 de jucarii
4.
13.400 de laptopuri
5.
13.000 de placi, perii si uscatoare de par
6.
12.000 de anvelope
7.
9.000 de frigidere
8.
2.000 de smartwatch-uri
9.
60 de tone de mancare pentru animale

Citeste si:

• In premiera, mobile-ul a depasit desktopul, avand 51% dintre cele 4,5 milioane de vizite de pana la ora 20:00, pe site-ul eMag
• Varf de 370.000 de clienti simultan pe site
• 500.000 de produse comandate
• 185 milioane lei este valoarea produselor vandute pe parcursul celor 12 ore de la deschiderea magazinului online

Recorduri la ora 20:00:
1. 950 de clienti au comandat 8,5 Kg aur
2. Cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG este de 85.590 euro si a fost realizata astazi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro
3. In premiera, mobile-ul a depasit desktopul, cu 51% dintre cele 4,5 milioane de vizite de pana la ora 20:00, pe site-ul eMAG
4. Timpul total petrecut de toti vizitatorii pe site, pana la ora 20:00 – 97 ani
5. In primele 4 minute, 100 de produse vandute pe secunda
6. Pana la ora 10:00, eMAG a luat 41 de produse pe secunda

Recorduri eMAG Marketplace:
1. Comenzi de 17 de milioane de lei generate pentru cei peste 800 de vanzatori integrati in platforma eMAG Marketplace
2. 40.000 de comenzi generate pentru parteneri

eMAG a lansat in 2011 evenimentul Black Friday pe piata din Romania. Fondat in 2001 de antreprenori romani, eMAG este unul dintre primii jucatori de pe piata de comert online din Romania si a devenit un lider regional, cu prezenta in Bulgaria, Ungaria si Polonia. In oferta eMAG sunt acum peste 500.000 de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice si carti, si pana la articole pentru copii, casa, gradina, masina si sport.

Sursa foto: eMag