CEL.ro, unul dintre principalii jucatori in piata de eCommerce, a organizat in perioada 20-22 noiembrie campania de reduceri Black Friday. In cadrul campaniei CEL.ro a comercializat produse de aproximativ 6 milioane euro, respectiv un volum de aproximativ 33.000 de comenzi, dintre care 20% au fost inregistrate de pe dispozitive mobile.

Peste 2 milioane de vizite au fost inregistrate in aceasta perioada pe site, media unei vizite pe site fiind de 4’28”. Recordul de trafic a fost inregistrat la ora vineri 20 noiembrie la ora 00:20, cand s-au depasit 30.000 de vizitatori unici in acelasi moment pe site.

In perioada de Black Friday s-au vandut aproximativ 4.000 de televizoare, 5.000 de telefoane si peste 7.000 de electrocasnice, In acelasi timp, peste 100.000 de email-uri au circulat inspre si dinspre CEL.ro.

Cele mai comercializate brand-uri in perioada campaniei pe site-ul CEL.ro au fost Samsung, Philips si LG.

CEL.ro este cel mai mare magazin online cu capital integral romanesc, care activeaza pe piata din Romania din anul 2004. Cu un portofoliu de peste 100.000 de produse si aproape un million de comenzi procesate pana in prezent, CEL.ro reprezinta un segment important al comertului online romanesc.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri