Nitzan, de origine israeliana, are peste 10 ani de experienta in tehnologie si consultanta, fiind specializata in strategie, M&A si marketing de produs. Inainte de a se alatura companiei, Nitzan a fost management consultant in Bain & Co’s din San Francisco si Sydney si a acoperit diferite operatiuni din companii de Internet din Israel, “Start-up Nation”.

“Vedem deja aceasta tendinta”, continua Nitzan, “in datele Facebook si Google – acolo unde cercetezi informatii nu coincide, neaparat, si cu locul unde cumperi, si acest comportament va deveni din ce in ce mai dus catre extrem. Retailerii vor deveni mai creativi in targetarea pe mobile”.

Am intrebat-o pe Nitzan Tamari ce instrument a surprins-o placut in ceea ce priveste interactiunea cu clientii si, fara a ezita, raspunde: “Imi place Intercom, foarte mult. O folosim la SimilarWeb si ne ajuta in mod real pentru a “impinge” produsele catre oamenii potriviti si a customiza mesajele catre segmentele potrivite de cumparatori”, explica Nitzan.

Citeste si:

Ce instrumente ar folosi pentru a personaliza ofertele catre clienti? Raspunsul este destul de previzibil – SimilarWeb, care, spune managerul, ofera solutii de a descoperi si a intelege mai bine audienta. “Cu ajutorul datelor noastre, clientii nostri pot urmari mai bine traseul internautic al clientilor lor. Pot apoi personaliza produsele si strategiile de marketing, astfel incat toate ofertele lor sa fie croite pe ceea ce doreste audienta”.

Cu toate acestea, specialista spune ca atunci cand vine vorba de marketing cloud, nicio companie nu a atins perfectiunea. “A face legatura intre marketing si vanzari, avand la baza date, este crucial si desi sunt cateva modalitati bune de a integra CRM, automatizarea marketing-ului si performance marketing, inca nu am atins perfectiunea. Este inca extrem de greu ca marketing lider sa descoperi toate tendintele, tot ceea ce fac clientii, sa atribui proiecte catre diferite echipe si sa aloci bugete pe mai multe canale de marketing”, spune ea.

Cei trei factori care ar asigura mai multe sanse de succes business-urilor online

“Cred ca intelegerea audientei, a-ti cunoaste foarte bine piata si sa iei decizii pe baze de date exacte sunt cei mai importanti trei factori penrtu orice business online. Si pentru fiecare din acestea, exista instrumente de care te poti folosi”, incheie Nitzan Tamari.

Vei avea ocazia sa discuti si sa afli ponturi pentru prezenta ta online direct de la experta SimilarWeb, la IMWorld 2016. Tot la IMWorld vei avea ocazia sa discuti cu mai multi specialisti online, din diferite domenii.