Magazinul, care a necesitat o investitie de 2,5 milioane de euro, a fost inaugurat in anul 2005, avand o suprafata de 7.000 mp si 167 de locuri de parcare. Dupa 9 ani acest spatiu a fost extins si modernizat.

“Ne-am extins atat suprafata de vanzare, numarul de locuri de parcare, cat si gama de produse, am modernizat cladirea veche, care acum este foarte eficienta din punct de vedere energetic, mai bine izolata si iluminata cu tehnologia LED. Am aplicat acelasi gen de investitie si anul trecut la Romana si a avut implicatii pozitive”, a declarat Dragos Paval, CEO-ul Dedeman.

Dupa procesul de modernizare prin care a trecut, magazinul Dedeman din Braila va avea o suprafata totala de 11.500 mp, o noua sera, in care, pe o suprafata de 1.800 mp. vor avea la dispozitie sute de flori si accesorii pentru gradina precum si showroom-uri de mobila si sanitare si un nou raion de decoratiuni, cu zeci de sugestii de amenajare a caminului.

Citeste si:

Cu afaceri care la nivelul anului 2012 s-au ridicat la 540 de milioane de euro, Dedeman numara in prezent 37 de magazine de bricolaj la nivelul intregii tari si peste 6.700 de angajati.

Piata de bricolaj din Romania, estimata la doua miliarde de euro, este dominata in prezent de retailerii romani Dedeman, Arabesque si Ambient, dar si de jucatori internationali precum Kingfisher (Brico Depot), Praktiker, Baumax, Hornbach, OBI sau Leroy Merlin.