Reteaua de francize Floridelux, care ar trebui sa ajunga la circa 50 de unitati in urmatorii doi ani, va genera peste jumatate din vanzarile Floridelux, grupul are opereaza magazinele online floridelux.ro, brazidecraciun.ro, coroane.ro, cosuridelux.ro, a declarat Marius Dosinescu, cofondator si CEO al retailerului.

Marius Dosinescu, CEO si cofondator al Floridelux.ro, va fi speaker alaturi de reprezentantii altor magazine online la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

In prezent, compania un magazin in franciza in Brasov si a semnat pentru inca trei localii, in Cluj, Arad, Pitesti, acestea urmand sa fie deschise in curand. Pana la finalul anului, managerul vrea sa ajunga la zece magazine printre care Ploiesti, Iasi, Timisoara, Oradea si Constanta.

Retailerul desfasoara o campanie de francizare prin care cauta parteneri pentru dezvoltarea retelei de florarii in majoritatea judetelor din Romania, cu precadere in capitalele de judet. Bugetul alocat campaniei (publicitate, PR, evenimente) este de 15.000 de euro, iar in prezent se desfasoara in zona Ardealului.

Costul initial de francizare este de 5.000 euro (fara TVA), iar investitiile in spatiu si marfa se pot ridica pana la 20.000 euro.

“Ne-am propus sa deschidem 50 de francize pana la sfarsitul anului viitor, chiar mijlocul lui 2016. Reteaua de francize ar trebui sa genereze in viitor peste 50% din totalul business-ului grupului FlorideLux”, spune Dosinescu.

Se gandesc la deschiderea de magazine proprii

Compania se concentreaza pe francize, insa nu exclude posibilitatea deschiderii de magazine proprii.

Anul trecut grupul Floridelux a avut afaceri de 750.000 de euro, site-ul Floridelux generand peste 70% din business. Acesta este urmat de BrazideCraciun.ro cu aproximativ 10%. Restul de aproape se distribuie intre CosurideLux.ro, DeluxeFlowerShop.com, Florarie-Flori.com, Coroane.ro si GradiniDelux.ro.

Pentru 2014, Marius Dosinescu si-a propus o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane euro, insa atingerea acestui obiectiv depinde de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea in sistem de franciza a florariilor.

Floridelux are in jur de 20 de angajati permanenti si inca 15 temporari, in functie de cerinte.

“Facem angajari in permanenta, insa anul acesta am deschis pozitii pe departamente de marketing, dezvoltare. Cautam in continuare si floristi foarte bine pregatiti sau aspiranti la o astfel de meserie, pentru un loc de munca in atelierul FlorideLux”, spune Marius Dosinescu.

Comanda medie- 60 de euro

Anul acesta comanda medie a fost de aproximativ 60 euro, comparative cu 2014 cand a fost aproximativ 45 euro, cresterea fiind determinata inclusiv de introducerea de noi produse in categoria cadouri din portofoliul site-ului.

Cel mai bine vandute flori pe site sunt trandafirii, dar primavara sunt si lalele, zambilele, narcisele, ghioceii, lacramioarele, freziile sau orhideele.

Perioada cu cele mai mari vanzari este luna decembrie, insa varfuri de vanzari se inregistreaza si in februarie –martie, cu ocazia Valentine’s Day, Dragobete si 1-8 Martie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri