Dupa ce Google a decis sa elimine advertising-ul platit in format text din motorul de cautare, de pe partea dreapta a rezultatelor, costul advertising-ului platit a crescut, subliniaza o agentie internationala.

Luna trecuta, Google a intrerupt servirea de reclame text platite in partea dreapta a rezultatelor cautarilor si a adaugat al patrulea element de reclame platite deasupra, si pana la trei in subsol.

Agentia de performance marketing Performics a subliniat ca in ultimele zile a sesizat o crestere a CPC-ului, dupa schimbarile Google din 20 februarie, insa, pe masura ce piata se va aseza, nu va mai fi dificil sa licitezi pentru una dintre primele patru pozitii. Marketerii ar trebui sa gandeasca mai strategic in gasirea de solutii mai ieftine.

Niciunul dintre clientii Performics nu a trecut, odata cu eliminarea paid search-ului din partea dreapta a rezultatelor, la concurenta – Bing sau Yahoo. O alta companie, de data aceasta olandezii de la Traffic Builders, marketing, se astepta la o crestere a CPC-ului. „Asistam la o crestere a competitiei, pe un numar mai mic de pozitii”, spune Wolter Tjeenk, fondatorul companiei.

Participa la Workshop-ul Google de la ecomTEAM, alaturi de o experta in domeniu, pentru a afla ponturi si executii despre instrumente ale gigantului american. Inscrie-te acum!

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri