Cand vorbeste despre domeniul ei de activitate o face cu mare placere, gadget-urile si sfera IT fiind cele mai mari pasiuni ale sale.

Violeta Luca spune ca se desparte cu greu de ajutorul sau - un iPhone - care ii este util atat in plan profesional cat si personal.

“Am ales acest smartphone pentru ca are o interfata extrem de intuitiva, pentru timpul de raspuns rapid la navigarea pe internet si lansarea aplicatiilor, dar si pentru designul sau. iOS este un sistem de operare extrem de utilizat pentru ca vine cu imbunatatiri de la o versiune la alta – in ceea ce ma priveste, sunt fan al Newsstands, care reuneste toate aplicatiile pentru ziare si reviste dar si al centrului de notificare, pentru ca imi simplifica activitatea prin faptul ca am acces la toate notificarile- de la mailuri pana la update-uri pe retele sociale”, sustine managerul roman.

Mai mult, iPhone-ul este si cel mai scump telefon pe care si l-a achizitionat pana acum si nu crede ca ar cheltui mai mult de atat pe un astfel de dispozitiv: “Sunt adepta upgrade-urilor ori de cate ori apar versiuni noi ale unor tehnologii sau gadget-uri, dar fac investitii dupa ce analizez foarte bine avantajele pe care mi le aduce respectivul produs in ceea ce priveste imbunatatirea stilului de viata si activitatii profesionale”, subliniaza directorul adjunct Flanco.

In opinia Violetei Luca, principalele calitati ale unui telefon mobil ar trebui sa fie posibilitatea de a naviga cu usurinta si rapiditate pe internet, in aplicatii, precum si conectarea la alte dispozitive.

Noul iPad, captura managerului Flanco

Cea mai recenta achizitie a Violetei Luca este noul model de iPad: “Il folosesc pentru navigare pe internet si mail, dar si pentru aplicatii care imi sunt utile in activitatea zilnica, precum iWork, iCloud. Recent am inceput sa testez si diverse aplicatii de Business Intelligence. Tehnologia reprezinta viitorul in orice business asa ca sunt deschisa la a testa de fiecare data aplicatiile noi care apar”, spune managerul Flanco.

Citeste si:

Mai mult decat atat, Violeta Luca sustine ca este adepta investitiilor in tehnologie, mai ales in cea care se dovedeste utila: “In prezent, de cele mai multe ori, romanii cumpara din necesitate dar va veni un moment in care acestia vor acorda mai multa atentie beneficiilor pe care le aduce un produs pe termen lung in ceea ce priveste componenta eco, consumul redus si multe altele.”

Diablo 3, cel mai nou produs achizitionat online

Managerul Flanco se bucura la maximum de avantajele internetului si spune ca pe langa „rasfoitul” stirilor de pe site-uri economice sau de pe bloguri de tehnologie este si o impatimita a cumparaturilor online. „Ultima data am cumparat de jocul Diablo 3 chiar in noaptea in care a avut lansarea la nivel mondial. Nu sunt o fana a jocului, dat am vrut sa vad care sunt motivele din spatele isteriei create la nivel mondial de acest joc mult asteptat”.

In ceea ce priveste modalitatea de comunicare preferata, Violeta Luca spuna ca prefera intalnirile “face-to-face”, dar cele mai utilizate raman mail-ul alaturi de conferintele video. “Acest tip de comunicare devine tot mai prezenta in activitatea zilnica, mai ales ca suntem o companie cu circa 900 de angajati in toate regiunile tarii”.

Violeta Luca are o experienta in domeniul electroIT, inainte de a se alatura echipei Flanco lucrand pentru 8 ani in cadrul Whirlpool Romania, unde a ocupat incepand cu iunie 2007 functia de director comercial.

Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Violeta Luca are o expertiza in vanzari, marketing, logistica, business planning, change management, operatiuni, lucrand in industria electroIT din 2002.

Profil IT este o sectiune in care managerii pasionati de gadgeturi impartasesc cititorilor preferintele in materie de produse IT. Cititi aici mai multe intervuri din sectiunea Profil IT.