Cand vorbeste despre tehnologie, Ionut Batu (foto) asociaza evolutia acesteia cu ritmul de inovatie pe care il vede la motocicletele BMW din ultimii ani.

“Observ ca ritmul in IT e mult mai alert decat in cazul tehnologiei folosita pe motociclete. Cred ca intr-un final ne vom teleporta. Toata lumea isi doreste mijloace sau modalitati de deplasare cat mai rapide din dorinta de a avea mai mult timp pentru propriile persoane, pentru familie sau orice alta activitate”, a declarat pentru wall-street.ro - directorul diviziei de motociclete BMW.

Pasiunea pentru gadget-uri este unul din motivele pentru care a investit peste 300 euro pentru a-si achizitiona un docking station cu sistem audio pentru a-l folosi la telefonul sau, o pereche de casti, dar si un acumulator pentru iPhone.

“Am aproape intotdeauna la indemana castile pentru telefon - este important ca mainile sa fie libere in permanenta pentru orice alte activitati, iar de curand mi-am achizitionat un acumulator extern pentru iPhone care asigura o incarcare rapida si pot sa il folosec aproximativ 3 zile”.

La un gadget cel mai mult il atrage utilitatea sa: “Prin utilizarea unui astfel de dispozitiv incerc sa-mi usurez viata sau sa o fac mai frumoasa prin orice achizitionez. Cele mai importante caracteristici ale unui astfel de dispozitiv sunt utilitate, designul, dar si pretul”, este de parere Batu.

Omul care “a schimbat lumea”

Bill Gates este managerul care, in opinia sefului BMW Motorrad, a schimbat lumea, aducand multe beneficii intregii omeniri: “Pe langa inovatie in domeniul tehnologiei, cofondatorul Microsoft a schimbat lumea, si mai mult decat atat a creat o fundatie de filantropie ceea ce este un lucru grozav”, subliniaza Ionut Batu.

In ceea ce priveste brandul preferat, acesta spune ca cel mai bine pana acum s-a inteles cu japonezii de la Sony: “Folosesc produsele lor inca de la primul Play Station, a urmat celebra “combina audio”, video, TV, sistemul audio si multe altele. Este brandul cu care nu am avut probleme de calitate niciodata”.

Internetul, parte din viata managerului BMW

Internetul face parte din viata lui Ionut Batu care il foloseste in principal pentru a se informa, a citi stiri si a naviga pe site-urile de turism, fiind pasionat de drumetii si escapade in natura: “Accesez in principal site-urile de travelling si de aventura, dar citesc si presa ori stirile sportive. Imi place sa fiu la curent cu tot ce este nou pe mapamond”.

In fiecare zi a saptamanii isi ocupa circa trei ore pentru a verifica informatii de acest gen, a face update-uri, a-si citi email-urile sau a face rezervari. “Cel mai des folosesc serviciile internetului de pe laptop, urmat de smartphone”, mai spune Batu.

“Retelele de socializare folosite cu moderatie sunt extrem de utile”

Retelele de socializare folosite cu moderatie sunt extrem de utile, in opinia managerului roman.

“Personal am reusit sa reiau legatura cu foarte multi cunoscuti despre care nu mai stiam nimic. Mai mult decat atat, am creat pagina oficiala Facebook pentru BMW Motorrad Romania, o pagina dupa conceptul international si care te duce catre informatia dorita intr-un mod rapid si eficient”, a subliniat el.

Citeste si:

Are cont pe reteaua de socializare Facebook, creata din 2009, insa este activ pe aceasta de la inceputul acestui an si spune ca a inceput sa o acceseze din pura curiozitate: “Momentan am in jur de 470 persoane, pe toate le cunosc personal. De altfel, accept doar solicitarile de la cunoscuti. Cu tot cu partea de administrare a paginii de facebook BMW Motorrad, aloc maximum 30 minute/zi”, spune pentru wall-street.ro, Ionut Batu - directorul diviziei de motociclete al BMW Romania si Bulgaria.

Pasionat de gaming, in special de FIFA

Managerul roman savureaza din plin fiecare moment in care se joaca, desi petrece, in medie 3-4 ore/saptamana cu astfel de activitati. Acesta prefera consola PlayStation 3, iar in prezent joaca Fifa 2012, Gran Turismo, Need for Speed sau Tennis Pro.

“PlayStation a fost prima mea consola pe care m-am jucat, undeva prin 1997, iar un an mai tarziu am avut prima consola de acest tip, pe vremea cand pachetele veneau cu doua gamepad-uri….cu fir”, povesteste, pentru wall-street.ro, Ionut Batu.

El este pasionat de jocurile sportive si cel mai mult ii place Fifa 2012: “Are o grafica senzationala, jucatorii semana mai bine ca niciodata cu cei din realitate, miscarile, suturile sunt mult imbunatatite si ai la dispozitie un numar mai mare de jucatori si echipe. Cele mai importante sunt, insa, atmosfera si spiritul de competitivitate pe care jocul le creaza”, descrie managerul diviziei de motociclete BMW jocul preferat.

Ionut Batu (27 ani) ocupa de la inceputul anului 2011 functia de country manager Romania si Bulgaria in cadrul BMW Motorrad, iar anterior a lucrat pentru Vodafone Romania, dealerul de motociclete multibrand Motto dar si pentru ICCO EMT unde a ocupat functia de director al fabricii de componente auto pentru Toyota de la Intorsura Buzaului.

Citeste si Cum se intrec managerii la Fifa sau Need for Speed

Si managerii se joaca: Cine se intrece la Fifa sau NFS

Si managerii se joaca: Cine se intrece la Fifa sau NFS

Profil IT este o sectiune in care managerii pasionati de gadgeturi impartasesc cititorilor preferintele in materie de produse IT. Cititi aici mai multe intervuri din rubrica Profil IT.