Florin Barabas (foto), director general in cadrul filialei locale a grupului german Kludi, specializat in productia de baterii sanitare de lux, sustine ca telefoanele iPhone dezvoltate de Apple nu merita investitia.
"Am fost extrem de dezamagit de iPhone 4. Se blocheaza, are o autonomie mica a bateriei, pierde conexiunea cu reteaua. Pe scurt: nu merita banii!”, este de parere managerul roman, dupa ce a utilizat smartphone-ul pentru o perioada de timp.

In prezent, Barabas foloseste un telefon Samsung Dual-Sim (doua cartele conectate intr-un singur dispozitiv - n.red.).

“Este un model Dual SIM care imbina aceasta functionalitate cu o camera de 5 mp, acces rapid si facil la internet, meniu intuitiv si atributele unei marci de notorietate. Nu as investi niciodata mai mult de 300 de euro pe un astfel de dispozitiv”, afirma managerul.

In activitatea profesionala, “care presupune nu doar munca de birou, cat si multe intalniri in afara sediului companiei”, seful Kludi Romania a devenit intr-un fel sau altul dependent de telefonul mobil.

“Este mic, usor de utilizat, are functionalitati multiple, ofera usor acces la mediul online, in special la e-mail. Mai mult decat atat are o interfata prietenoasa, memorie extinsa pentru inregistrarea cat mai multor imagini si filmulete, sunet de inalta calitate, baterie cu autonomie ridicata si fiabilitate maxima”, adauga el.

Afla si care este cel mai optimist scenariu pentru Kludi in 2012

“Aplicatiile smartphone-ului imi fac viata mai distractiva”

Managerul spune ca smartphone-ul a devenit o necesitate si in viata personala.

“Aplicatiile unui astfel de gadget imi fac viata mai usoara si mai distractiva. Spre exemplu, poti afla cu usurinta cum se ajunge intr-o locatie din locul in care te afli la un anumit moment sau poti fotografia un tablou pe care il vezi la TV si afli aproape instant cine este autorul si cand a fost pictat.

Totodata, producatorul sud-coreean de electronice si electrocasnice Samsung a devenit brandul sau favorit.

“Detin TV, monitor, smartphone. De ce? Pentru ca sunt intrunite doua caracteristici foarte importante, pentru mine, in cadrul mai multor tipuri de produse: calitate si multifunctionalitate intr-o gama larga de produse”, a precizat acesta.

In ceea ce priveste inovatia si evolutia tehnologica in domeniul IT, managerul crede ca gadgeturile sunt gandite sa usureze activitatile zilnice legate in primul rand de comunicare, dar si de organizare, monitorizare sau distractie.

“Exista, deja, numeroase scenarii despre modul in care tehnologia ne va influenta viata in viitor, dar cred ca imaginatia noastra nu poate concepe acum schimbarile care se vor produce, in acest sens, in urmatorii 20 de ani, spre exemplu. La fel precum nici oamenii de inceput de secol 20, nu-si imaginau ca in iulie 1969, Neil Armstrong va pasi pe luna”, mai spune Barabas.

Petrece 4 ore zilnic pe internet

Managerul Kludi Romania petrece in medie patru ore in fata monitorului, timp alocat in principal corespondentei

“Petrec aproximativ 4 ore pe zi in fata monitorului, timp in care solutionarea corespondentei este prioritara. De asemenea, aloc o buna perioada de timp canalelor de socializare ale companiei pe care o conduc”, spune oficialul Kludi.

El adauga ca foloseste aplicatiile de chat online de 2-3 ori pe saptamana, dar pentru business, pentru comunicarea cu colegii din afara tarii. Canalul preferat de acesta este Skype.

Retelele de socializare: impletirea armonioasa intre setea de cunoastere si nevoia de a te face util

In opinia directorului Kludi, retelele de socializare te ajuta sa fii mai aproape de cunoscuti, dar in acelasi timp de a avea acces la informatii.

“Influenta asupra mea e preponderent benefica: este o impletire armonioasa intre setea de cunoastere si nevoia de a ma face util, de a crea plus valoare. Dezavantajul poate fi crearea unei dependente de calculator, alocarea unui timp prea mare in detrimentul altor activitati importante, cat si o anumita inclinatie de a fi superficial, de a utiliza sabloane”, sustine Barabas.

Managerul roman utilizeaza metodele de comunicare online de peste zece ani, printre acestea numarandu-se un contul de Yahoo, Facebook, Skype, LinkedIn, Hi5 sau Netlog. Barabas spune ca nu sta mai mult de doura ore pe zi pe aceste site-uri.

Producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie Kludi a avut o cifra de afaceri de 7,2 milioane de lei anul trecut, in crestere cu 13% fata de 2010.

Avansul afacerilor Kludi in Romania in 2011 a fost determinat de extinderea si dezvoltarea magazinelor „do-it-yourself” (bricolaj) si, implicit, a prezentei produselor Kludi in astfel de unitati. Anul trecut, segmentul de bricolaj a reprezentat 4,5% din businessul Kludi Romania, ca valoare, iar in primul trimestru din acest an a fost 5% din cifra de afaceri.

Citeste si care sunt planurile Kludi pe piata locala in acest an

PROFIL IT este o sectiune in care managerii pasionati de gadgeturi si tehnologie impartasesc cititorilor preferintele in materie de produse IT. Cititi aici mai multe intervuri din rubrica PROFIL IT.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Profil IT »



Setari Cookie-uri