eBay si Westfield Labs au amplasat vitrine digitale pe trei dintre spatiile vacante din centrul comercial Westfield San Francisco Centre. Vitrinele digitale folosesc tehnologia Connected Glass. Astfel in timpul programului centrului comercial, clientii pot folosi vitrinele digitale pentru a cauta printre obiectele aflate la vanzare, iar atunci cand vor sa cumpere ceva touchscreen-ul trimite informatia pe telefonul mobil pe care clientii il folosesc apoi pentru a incheia tranzactia. Prin ecranele digitale, clientii pot achizitiona produse Sony, Rebecca Minkoff si Toms. Practic utilizatorii pot achizitiona online din mall, iar apoi produsele le sunt livrate acasa fara costuri de transport. Partea de logistica si livrare cade in sarcina retailerilo

Proiectul din mallul din San Francisco nu va ramane doar ceva izolat. Anul trecut eBay a mai testat aceasta tehnologie in New York, iar retailerul vede aceasta tehnologie ca una de viitor pentru aeroporturi, statii de tren sau magazine clasice care incearca sa integreze operatiunile de eCommerce cu experientele magazinelor traditionale.

Vitrinele digitale vor fi instalate in mall intre 20 noiembrie si 12 ianuarie.

Foto:eBayinc.com