Valoarea cosului mediu este cu 65% mai mare in online decat in offline, a declarat Daniel Nicolescu, CEO PayU, intr-un interviu video acordat wall-street.ro.

Daniel Nicolescu va vorbi despre felul in care trebuie sa integrezi online-ul in strategia ta de business in cadrul retailArena, eveniment organizat de wall-street.ro intre 4 si 6 noiembrie la hotel Howard Johnson.

Daniel Nicolescu a explicat ca aceasta diferenta valorica nu inseamna ca online-ul este "calea si offline-ul nu trebuie integrat, ci ca ele se completeaza". Astfel, daca in offline ai experienta cu toate simturile, ai, insa, si anumite mici oprelisti pentru comert ( nu gasesti loc de parcare, te supara ploaia, sa fie prea aglomerat etc), pe cand, in online esti mai relaxat, in online ai foarte multe informatii si esti pus in pozitia in care poti sa te consulti si cu prietenii live atunci cand cumperi. Cum va evolua aceasta pondere a valorii medii a cosului de cumparaturi? Seful PayU a explicat ca in opinia sa intotdeauna online-ul va fi mai eficient intr-o strategie bine integrata pentru ca intotdeauna clientul va fi mai informat in online, iar capacitatea magazinelor de a transforma acel business in unul recurent este mult mai usor de realizat.

In opinia managerul PayU online-ul este un canal de comunicare care trebuie integrat intr-o strategie mai larga, iar un lucru elementar pentru orice business este sa isi gandeasca strategia in jurul clientului.

Cateva cifre cheie despre piata:

  • Ponderea platilor de pe mobile din total este de doua cifre, undeva la 20%. In urma cu 3 ani procentul era de 5%.
  • Segmentele care au inregistrat cresteri semnificative pe plati online in 2013: Turismul a inregistrat o majorare 20%, plata utilitatilor a urcat cu 66%, iar in retail, majorarea a fost de 64%. Cresterea constanta a zonei de utilitati pe plati online este, spune Daniel Nicolescu, extrem de importanta pentru intreaga piata de eCommerce pentru ca "din zona de utilitati se intra cel mai usor in online".
  • Valoarea cosului mediu este cu 65% mai mare in online.

Despre cum ar trebui gandite strategiile in jurul clientului si cum asiguri "bucuria" clientului tau astfel incat sa il faci sa se intoarca la tine aflati in interviul video cu Daniel Nicolescu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri