Explozia digitalului suprapusa cu recesiunea a dus la crearea unei perioade a adevarului, considera Razvan Orbulescu, director de marketing al Friesland Romania.

Razvan Orbulescu a comentat in cadrul retailArena ca la nivel de consummator dinamica este cu totul alta ca urmare a mediului digital. “Consumatorul este mult mai informat, mult mai critic si mai putin singur. Daca te gandesti ca vrei sa vinzi unui consummator descoperi ca de fapt vinzi unei gasti de consumatori in care o parte sunt experti in ce vinzi tu”, a spus directorul de marketing al Friesland Campina.
El a adaugat ca daca in 2007-2008 punei ceva pe TV si vindeai oricum, acum nu mai este asa, trebuie sa oferi ceva autentic “sa fii fidel brandului pe care il ai”.

Conferinta RetailArena - Innovation in Retail este organizata de wall-street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon. Borsec, Carrefour, Syscom Digital, FAN Courier, Millward Brown si Okian sunt sponsorii evenimentului.

Sursa foto: Mircea Dragos

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri