Evenimentul retailArena, dedicat comertului multichannel si organizat de wall-street.ro, va avea loc in acest an pe 11-12 noiembrie. A treia editie a evenimentului a fost lansata in cadrul unui eveniment organizat la The Beef Club, partenerul serilor de networking wall-street.ro.

retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul ReShape Retail si va pune accentul pe felul in care abordarea omnichannel poate aduce un plus oricarui business din comert. In ultimii ani retailul local a stat sub semnul expansiunii si online-ului. Fie ca vorbim de giganti ai comertului sau de companii care au facut primii pasi in acest univers, fiecare dintre acestia a incercat sa fie cat mai aproape de consumator, offline si online. Anul acesta, retailArena va prezenta cele mai noi concepte prin care marii retaileri isi vor loializa clientii si vor atrage noi consumatori de nisa si, de asemenea, va raspunde intrebarii “what’s next” pe o piata care a cunoscut un ritm al expansiunii acerb.

Pentru a lansat a treia editie a retailArena, echipa wall-street.ro a organizat la The Beef Club, partenerul serilor de networking, un eveniment pentru jucatorii din retail. La un pahar de vin de Averesti am discutat despre cele mai noi tendinte in retail si felul in care conceptele se schimba pe piata romaneasca.

Va asteptam la retailArena pe 11-12 noiembrie 2015.

Fotografii de Mircea Dragos.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri