In primele opt luni ale acestui an Elvila a raportat o crestere a afacerilor de 6%, pana la 17,1 milioane euro, in timp ce profitul s-a triplat, ajungand la 450.000 euro, a precizat pentru wall-street.ro Mihaela Bisog, director de marketing al companiei. Evolutia a fost sustinuta in mare parte de vanzarile pe piata interna, care au crescut in perioada mentionata cu 24%.

”Cele mai mari cresteri ale vanzarilor au fost inregistrate de produsele de tapiterie, realizate in fabrica proprie Relaxa din Mizil. Avem produse de tapiterie cu preturi pornind de la 800 lei (canapele extensibile) mergand pana la 8.000 lei la produsele din gama premium (holuri tapitate cu piele naturala)”, spune Mihaela Bisog.

Cele mai scumpe produse vandute in acest an, din categoria tapiteriilor, a fost holul Octavia 311, extensibil, tapitat cu piele naturala, comercializat la pretul de 7.600 lei. In ceea ce priveste acest produs comenzile anuale depasind 60 de garnituri. Vanzari similare inregistreaza si dormitorul Tudor, al carui pret este de 7.000 de lei.

Pentru acest an compania vizeaza un avans de 10% a business-ului, pana la 27 milioane de euro pe fondul extinderii gamei de produse, cresterea numarului de francize si a numarului de clienti, atat pe zona persoanelor fizice, cat si pe zona business (rezidential, HoReCa). Mai mult, profitul ar putea creste de 4,9 ori, pana la 880.000 euro.

Exporturile reprezinta 45% din business-ul Elvila, principalele piete fiind cele din Uniunea Europeana (in special Germania), dar si tari din fostul bloc sovietic.

Citeste si:

Elvila

Compania a relansat anul acesta si magazinul online, canal care ii aduce 10% din vanzari. Cele mai vandute produse sunt birourile, canapelele, saltelele sau mic mobilier.

Extindere in 2017

Pentru anul viitor Elvila isi propune sa deschida noi magazine in orase precum Suceava, Iasi, Sibiu sau Craiova. In prezent, compania, fondata in anul 1990, detine o retea de 25 de magazine la nivel national, din care 14 magazine proprii, potrivit informatiilor de pe site-ul Elvila.

Pe lista de obiective pentru 2017 Elvila bifeaza si dezvoltarea retelei de magazine in franciza. Conditiile de intrare in franciza sunt, printre altele, existenta unui spatiu de 200 mp si o investitie minima de 5.000 de euro, se arata pe site-ul companiei.

Totodata, Elvila isi propune sa dezvolte reteaua de distribuitori (Selgros, eMag, Cora sau Dedeman).

Printre cei mai importanti producatori de mobila pe plan local se mai numara Mobexpert, Lemet, Rus Savitar – Casa Rusu.

Sursa foto: AgerpresFoto