RetailArena, cel mai mare eveniment de retail al toamnei, este aproape sold-out la cele doua workshop-uri sustine de specialistii in retail, eCommerce si marketing. Mai sunt doar trei locuri disponibile la workshop-urile din 25 si 26 octombrie. Inscrie-te aici!

retailArena, evenimentul wall-street.ro dedicat comertului omnichannel, va avea loc pe 25 si 26 octombrie, la hotel Sheraton.

In prima zi a conferintei, Marketing Day, Mihai Bonca, consultant si fondator al buticului de strategie Brand Arhitects va sustine workshop-ul “Iconoclasts applied to Marketing”, unde va impartasi strategii si tips&tricks pentru a mentine afacerea in permanenta actualizata intr-o piata in viteza.

In a doua zi a conferintei Retail Arena, Omnichannel Day, Guido Jansen, specialist in Customer Experience si User Experince, va sustine workshop-ul “Persuasive eCommerce”, unde vei afla cum sa fidelizezi o generatie “must have”, dar care nu este foarte loiala”.

Mai sunt doar trei locuri disponibile la ambele workshop-uri! Profita si inscrie-te aici!

Iulian Stanciu (CEO Emag), Alex Bratu (country manager JYSK), Florin Filote (director eMAG Marketplace), Marian Alecsiu (co-fondator F64), Guido Jansen (team manager Euroflorist), Valer Hancas (manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland Romania), Cornel Morcov (CCO FAN Courier), Cosmin Dan (senior analist Euromonitor), Catalina Sofrac (manager Ipsos Romania), Nikos Tzinieris (commercial director Pepsi Co East Balkans), Mihai Bonca (consultant si fondator Brand Arhitects), Dochita Zenoveiov (expert branding Inoveo), Catalin Suliman (partener PeliFilip), Feliciu Paraschiv (fondator Paco Supermarkets), Adriana Radu (partener Schoenherr si Asociatii) si Oana Ilie (research manager iSense Solutios) sunt speakerii confirmati pana acum la retailArena 2017.

In curand vom anunta un nou val de speakeri! Fii pe faza si vino sa ii vezi pe 25 si 26 octombrie, la hotel Sheraton!

Aflat la a cincea editie, evenimentul retailArena, dedicat comertului omnichannel si organizat de wall-street.ro, va avea loc in acest an pe 25 si 26 octombrie, cu tema REthink retail.

Editia din acest an aduce fata in fata retailul modern si traditional pentru un schimb win-win de strategii si tehnici de fidelizare a consumatorilor pe piata in care viteza conteaza.

Mai mult, in cadrul evenimentului vom pune pe tapet cele mai mari provocari ale momentului, solutiile retailerilor la schimbarile de comportament ale cumparatorului si vom aduce in lumina reflectoarelor jucatori interesanti din afara Bucurestiului, care au reusit sa reziste si sa se reinventeze pe o piata dinamica si intr-o permanenta transformare.

retailArena va reuni pe scena marile lanturi de retail din Romania, dezvoltatori si proprietari de spatii comerciale, producatori, comercianti independenti, distribuitori, specialisti in retail (packaging, logistica, marketing, SEO, Social Media), antreprenori interesati de oportunitatea comertului online, furnizori de servicii.

De ce sa participi la retailArena 2017:

  • Sesiune de cumparaturi de solutii practice
  • Informatii de ultim moment din domeniul retailului
  • Cele mai noi tendinte locale si internationale din retail
  • Aplicatii practice din strategiile de marketing si vanzari ale unor - companii importante din domeniu
  • Idei noi pentru timpuri noi: avantajele unei afaceri in retailul traditional vs. comert electronic
  • Networking cu actualii si viitorii parteneri de afaceri intr-un mediu relaxat, unde poti identifica noi oportunitati de business.

Pana acum peste 50 de companii s-au inscris la retailArena, alatura-te si tu celui mai important eveniment de retail al toamnei!

Partenerii retailArena2017 - REthink retail sunt Kaufland, FAN Courier, eMag Markeplace. Sponsorii evenimentului sunt: Crowe Horwath, Vivo!, iQos, CustomSoft, PeliFilip, Syscom Digital, Pepsico, Schonherr, Ecco.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri