Primul val de Black Friday a generat cu 65% mai multe aparitii in mass-media online autohtone fata de cel de-al doilea val, arata o analiza de monitorizare realizata de MediaIQ, singurul serviciu romanesc de media intelligence. Astfel, pe 22 noiembrie au fost scrise 1.675 de articole despre Black Friday, comparativ cu 590 de articole aparute pe 29 noiembrie.

In social media, mentionarile legate de Black Friday sunt comparabile pentru cele doua perioade. In data de 22 noiembrie, au fost inregistrate 1.214 de mentionari, in timp ce pe 29 noiembrie au existat 1.205 de mentionari. Subiectul Black Friday a inregistrat un total de 9.310 de articole online si 7.490 mentionari in social media, in intervalul 1-30 noiembrie 2013.

eMAG – cel mai mentionat magazin online de IT

In ceea ce priveste companiile asociate cu subiectul reducerilor din luna noiembrie, eMAG conduce detasat zona de magazine IT. In perioada 1-30 noiembrie, in contextul Black Friday, au aparut 2.223 de articole despre eMAG si 1.716 mentionari in social media. Despre retailer-ul online s-a discutat cel mai mult tot pe data de 22 noiembrie, cand au aparut 525 de articole referitoare la eMAG versus 122 de aparitii online in data de 29 noiembrie.

In topul celor mai mentionate magazine online de IT, in contextul Black Friday, se afla si Evomag, F64 si PC Garage. Evomag a inregistrat 855 de aparitii in mass-media online in luna noiembrie. Acesta este urmat de F64, cu 646 de aparitii, si de PC Garage, cu 279 de articole online.

Domo – cel mai popular magazin de electrocasnice in mass-media online

Unii dintre cei mai mediatizati jucatori din zona electrocasnicelor au fost Domo, Flanco si Altex. Primul a inregistrat 1.911 aparitii in mass-media online, cu un varf de expunere atins in 22 noiembrie, cand au aparut 324 de articole referitoare la Domo. In perioada 1-30 noiembrie, au existat si 557 de mentionari referitoare la Domo, in social media.

Urmatorul in top este Flanco – acesta a inregistrat un total de 1.383 de aparitii online in luna noiembrie, in contextul Black Friday. Dintre acestea, cele mai multe au fost in data de 22 noiembrie – 283 de articole. In social media, Flanco a generat un numar de 359 de mentionari valabile pentru luna noiembrie.

Despre Altex au aparut 638 de aparitii in luna noiembrie, respectiv 353 de mentiuni pe retelele sociale.

TinaR – lider detasat in aparitiile online, pe segmentul fashion

In ceea ce priveste magazinele de fashion, pe primul loc in topul unora dintre cele mai mediatizate magazine, cu ocazia Black Friday, se afla Tina R. Magazinul a inregistrat nu mai putin de 1.908 de aparitii online in perioada 1-30 noiembrie 2013. Acesta este urmat in top de Fashion Days (75 articole online), Matar (41 articole online) si Zorile Store (35 articole online).

Carturesti – cea mai mare expunere dintre librariile online

In ceea ce priveste librariile online, cel mai mult s-a scris in luna noiembrie despre Carturesti (674 de articole online si 106 mentionari in social media), urmat de Nemira (477 de aparitii online), Curtea Veche (411 aparitii) si Elefant.ro (313 aparitii).

Alte subiecte fierbinti ale lunii noiembrie

Printre subiectele amplu dezbatute in mass-media online de la noi in luna noiembrie se numara si: cazul Rosia Montana (5.925 articole), scandalul generat de Cheloo la X Factor (759 articole) si vizita oficiala a premierului chinez in Romania (615 articole).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri