”Ne orientam spre deschiderea mai multor divizii Softelligence, care sa deserveasca in mod aplicat nevoile in crestere ale companiei. In perioada urmatoare, Softelligence Engineering va gestiona dezvoltarea si implementarea unor proiectelor software de anvergura, in special pentru clientii internationali, de la design si arhitectura software pana la lansare in productie si servicii post-implementare”, mentioneaza Teodor Blidarus, Managing Partner Softelligence.

Pana la finalul anului 2018, Softelligence Engineering va angaja in Craiova 100 de specialisti IT, atat cu o experienta vasta, de peste 8 ani, cat si personal entry-level, cu o activitate de pana la 2 ani in programare. Echipele Softelligence Engineering vor deservi clienti din Marea Britanie, Olanda, Irlanda, Germania si Statele Unite.

”In ultimul an, am incheiat contracte cu jucatori globali si recrutam programatori pentru mai multe echipe de dezvoltare, persoane pasionate si motivate sa construiasca software care sa conteze. Noile pozitii din cadrul Softelligence Engineering vizeaza specialisti Microsoft .Net, dezvoltatori web cu expertiza in Javascript, Angular si React, programatori Java si Python, precum si specialisti in testare manuala si automata”, spune Sorin Gavanescu, managing partner Softelligence Engineering.

Citeste si:

Conform estimarilor companiei, piata craioveana a fortei de munca in domeniul IT este una matura, depasind in prezent 1.300 de specialisti.

”Numarul programatorilor craioveni poate sa creasca constant in urmatorii ani printr-o buna colaborare cu universitatile locale de specialitate si o investitie sustinuta din partea firmelor IT in formarea tinerilor din licee si facultati. Cunoastem domeniul in care activam foarte bine si folosim tehnologii inovatoare. Tocmai de aceea oferim angajatilor Softelligence din Bucuresti si Craiova posibilitatea participarii la sesiuni de training de cel putin doua ori pe an pentru a deprinde in cel mai scurt timp cele mai noi practici. Fara specialisti care sa inteleaga atat domeniul tehnologic, cat si nevoile de business ale clientilor nostri nu putem avansa intr-un mediu atat de competitiv”, continua Teodor Blidarus.