Dragos Roua, fondatorul Open Connect si Connect Hub, are si un blog pe care scrie despre dezvoltare personala si business, din care castiga aproximativ 1000 de dolari pe luna. Acesta a formulat trei sfaturi de care bloggeri ar trebui sa tina cont si care ii pot ajuta si in alte aspecte ale vietii.

Dragos Roua, invitatul WALL STREET 360, a scris si noua carti despre dezvoltare personala si a tinut cursuri de blogiing pe aceeasi tema. "In momentul in care pornesti un blog de la 0 si ajungi sa fii citat in toate topurile ca fiind in primele 100 de locuri la categoria self-improvement blogs, inseamna ca altii cred ca tu stii sa-ti faci treaba".

Bloggingul este o experienta de socializare foarte necesara in ziua de azi.

Pe de alta parte, antreprenorul spune ca blogul nu este un act antreprenorial in sine. "Bloggingul este o experienta de socializare foarte necesara in ziua de azi".

Cele doua componente fundamentale ale blogului sunt, in opinia lui Dragos Roua, cea de journaling, despre care spune ca este unul dintre nivelele preliminare pentru a ajunge in meditatie si cea de interactiune sociala.

Secretul bloggerilor: interactiune, disciplina si starnirea comentariilor

Dragos Roua da, indirect, trei sfaturi pentru bloggeri, care reies din experienta sa proprie.

In primul rand, prima regula atunci cand vine vorba de blogging este sa incerci sa cunosti cat mai multi oameni. Dragos Roua a incercat sa faca acest lucru printr-un experiment de guest posting prin care si-a propus sa publice articole pe sapte blocuri din zone diferite ale Globului, la aceeasi ora. In urma acestei actiuni el a scris o carte, care a fost inspirata de acest eveniment.

Al doilea lucru de care bloggerii ar trebui sa fie constienti este faptul ca scrisul pe blog este un act de disciplina si mai putin de satisfactie personala. Dragos Roua si-a propus, in primele sase luni de blogging, sa scrie 3 articole pe saptamana si spune ca disciplina pe care si-a format-o scriind constant i-a folosit si in alte domenii.

In cele din urma, un blogger trebuie sa accepte ca va starni flame-uri la un moment dat, mai exact atunci cand reuseste sa creeze un impact. "Daca nu deranjezi pe nimeni, inseamna ca faci ceva foarte plicticos", sustine Dragos Roua.

WALL-STREET 360 este un format interactiv cu focus pe analiza de business. De luni pana vineri, timp de 45 de minute, invitatii WALL-STREET 360 vor aborda din diverse unghiuri subiecte fierbinti din anumite industrii. Saptamana 15-19 septembrie, dedicata antreprenoriatului, a fost realizata in parteneriat cu compania de consultanta EY.

In saptamana 15-19 septembrie, de luni pana vineri, antreprenori de top si consultanti au disecat provocari, oportunitati si tendinte intr-o dezbatere interactiva transmisa live, astfel incat la finalul saptamanii am obtinut o viziune complexa asupra temelor discutate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri