"Ne concentram foarte mult pe partea de POS-uri, pe zona de activare a clientilor inactivi", a declarat Alexandru Mihalache.

Rata de activitate a clientilor UniCredit Tiriac Bank a crescut cu 7% in primele noua luni ale anului, iar numarul de tranzactii a avansat cu 26% pe zona de POS in aceeasi perioada.

"Crestere vine din zona de activare, dar si din avansul pietei. Altfel spus, apetitul crescut al clientilor catre zona de plata cu cardul", explica Alexandru Mihalache.

Managerul spune ca este preocupat in principal de activarea clientilor, atat pe zona de e-banking cat si pe cea de acceptare. In opinia sa, motivele care duc la inactivitate sunt in primul rand istorice, dar renuntarea la folosirea cardului se poate datora si schimbarii domeniului de activitate al companiei, in care un POS nu mai este necesar, sau poate insemna o schimbare a obiceiului de consum prin renuntarea la folosirea POS-ului.

Vrem sa facem bankingul mult mai usor.

Cei doi piloni strategici prin care UniCredit Tiriac Bank isi propune sa tina pasul cu nevoile clientilor sunt zonele de mobile banking si online banking. "Daca ne uitam la cifrele de penetrare a smartphone-urilor in piata de telefonie, intelegem ca acolo este punctul in care trebuie sa ne concentram foarte mult. Oamenii sunt tot mai interesati de device-uri precum smartphone-urile si tabletele pentru ca vor sa-si faca viata mai usoara, iar noi vrem sa facem bankingul mult mai usor", puncteaza managerul.

Proiectul TV WALL-STREET 360 este un format interactiv cu focus pe analiza de business. Saptamana 22-26 septembrie, dedicata inovatiei in banking si platilor cu cardul, este realizata in parteneriat cu procesatorul de tranzactii bancare Provus.