Adrian Mihai, managing partner al Fan Courier, a subliniat in cadrul emisiunii WALL-STREET 360 ca anul acesta va depasi 2013 ca volum al vanzarilor de Black Friday. Fan Courier s-a pregatit de 5-6 luni in acest sens si a crescut flota de masini si numarul angajatilor.

“Am avut intalniri cu toti oamenii din tara si printre subiecte a fost si Black Friday. In afara de pregatirea interna, am programat alaturi de magazinele online livrarile. Anul trecut nu a fost foarte bine peste tot, nu am fost nici noi nici ei pregatiti. S-au promis livrari in 24 de ore…dar nici macar sa impacheteze nu puteau in aceasta perioada de timp! Anul acesta vom spune – primii 10.000 de clienti primesc in 24 de ore, urmatorii in 48 de ore si asa mai departe”, detaliaza unul dintre cei trei fondatori ai Fan Courier. Cel mai probabil, Black Friday va incepe pe 21 noiembrie anul acesta.

Afla mai multe despre acest subiect dar si altele care au legatura cu eCommerce-ul si cum se pregatesc jucatorii din piata pentru Black Friday, in emisiunea WALL-STREET 360.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri