Astfel, in loc sa parcurga un drum in trei ore, firmele de curierat sunt nevoite strabata aceasta distanta chiar si in 10 ore. “De ani de zile se tot discuta despre autostrazi, sunt planuri, proiecte si promisiuni exista, dar realizari mai putin. Spre exemplu, distanta dintre Bucuresti si Timisoara o legam in 10 ore, cu restrictii de viteza – pe timpul noptii. Este o distanta care in mod obisnuit ar trebui facuta in trei-patru ore. Acest lucru aduce mari dezavantaje. Speram ca vom avea si autostrazi la un moment dat”, a declarat Nadir Balasel (foto), deputy director FAN Courier in cadrul emisiunii WALL-STREET 360.

El a mai spus ca existenta unei autostrazi intre Bucuresti si Brasov ar fi extrem de importanta pentru mediul de business si pentru populatie, in sens larg. “Bucuresti – Brasov ar fi un castig extraordinar. Doar pe deschiderea Timisoara – Arad de acum cativa ani am castigat o jumatate de ora la livrare, echivalentul a 30 – 35 de kilometri. Clientul vrea ca produsele sa fie livrate cat mai repede. Ne luptam pe minute asa cum in Formula 1 totul este concentrat pe padocuri si schimbul de cauciucuri. Timpul este foarte important pentru un business in curierat”, a aratat Nadir Balasel.

Ministrul Transporturilor, Ioan Rus a declarat ca este adept "in totalitate" al autostrazilor, afirmand ca ii place sa sofeze cu viteza, motiv pentru care i-a fost suspendat permisul, el mentionand insa ca "rational vorbind, trebuie sa ne corelam dorintele si visele cu posibilitatile".

Credeti ca vom avea mai multi kilometri de autostrazi anul viitor sau acestea sunt doar promisiuni electorale? Cum simtiti, din economia reala, numarul redus de kilometri de autostrazi?